Brandshop
Twoja firma jest już świetna!
Twoje projekty, też powinny takie być.

Reklama, zwłaszcza własna, to coś odrobinę bardziej skomplikowanego niż wykrzykiwanie „kup!”. Choć nie zmuszamy Cię, abyś został specjalistą od marketingu, artykuły zawarte na tej stronie możesz uznać za pomocne w określeniu, jakie są Twoje potrzeby i oczekiwania wobec Twoich nowych przedsięwzięć reklamowych. Być może też, będą dla Ciebie po prostu ciekawą lekturą. Zapraszamy!



Dlaczego projektowanie papieru firmowego, jest tak ważne ?

Dlaczego projektowanie papieru firmowego, jest tak ważne ?


Papier firmy i artykuły piśmiennicze, tak samo jak logo i wizytówki, powinny być spójne i współgrać z tożsamością firmy. Twój papier firmowy powinien odzwierciedlać twoją działalność, a także grupę docelową, do której pragniesz dotrzeć. InterOrb weźmie pod uwagę jaki rodzaj informacji chcesz zamieścić w nagłówku, kim są twoi odbiorcy, jaki rodzaj komunikatu chcesz im wysłać i jakich rezultatów się spodziewasz.


papier-firmowy

Twój papier listowy musi zawierać efektywną grafikę. W większości przypadków, papier firmowy będzie pierwszą rzeczą, z jaką zetknie się twój przyszły klient, dlatego tak ważne jest, by wywierał pozytywne wrażenie. Musi zawierać wszelkie niezbędne informacje, zaprezentowane w przystępny sposób.

 

projektowanie-papieru-firmowego

 

Zaprojektuj swój papier firmowy:

Papier listowy stanowi integralną część tożsamości twojej firmy. Twoje logo, wizytówki, nagłówki i koperty powinny wyglądać tak, jakby stanowiły całość. Tożsamość twojej firmy i twoje cele, logo i hasło reklamowe są tymi elementami, które powinny być ujednolicone w pierwszej kolejności. Papier, który wybierzesz do druku swoich dokumentów, powinien być najwyższej jakości, ponieważ wpływa to na odbiór i postrzeganie danego przedsiębiorstwa.

 

projekt-papieru-firmowego

 

Informacja na twoim papierze listowym:

Wszystkie informacje na twoim papierze listowym powinny być rozmieszczone w sposób symetryczny. Zazwyczaj w ich skład wchodzi nazwa twojej firmy, logo, lokalizacja, telefon, email i adres url. Sposób, w jaki zostaną przedstawione, wpływa na efektywność twoich dokumentów.

 

projektowanie-papier-firmowy

 

Kolory na papierze listowym także powinny odzwierciedlać twoją firmę. Wszystkie elementy drukowane (kolory, grafika, czcionka, style, etc) muszą być tworzone w spójności z wizerunkiem firmy, by produkt finalny faktycznie oddawał jej obraz. Zastosowanie materiałów wysokiej jakości z pewnością pomoże ci osiągnąć sukces - i powinno być to traktowane jako inwestycja w poprawę wizerunku firmy.


projekt-papier-firmowy


Podstawy projektowania papieru firmowego.


Kolory

Dobór kolorów powinien być niezwykle rozważny i współgrać z logo firmy i wartościami, które reprezentuje. Zastosowanie zbyt dużej ilości kolorów nie jest dobrym pomysłem, chyba że twoja firma działa w branży związanej ze sztuką, modą, etc. Zwykle przy projektowaniu papieru listowego używa się trzech kolorów. Podstawową zasadą jest zachowanie prostoty projektu.

 

Prostota:

Proste i nieskomplikowane projekty papieru listowego są wskaźnikiem profesjonalizmu danej firmy, dzięki czemu przyciągają uwagę innych ludzi. Te natomiast, które cechują się przerostem formy, nie zostaną odebrane zbyt dobrze. Projekt powinien być niewielki i zajmować jedną ze stron papieru, zamiast jego cały obszar.

 

Jednolitość:

Papier firmowy i koperty powinny mieć podobne, ujednolicone projekty. Twoja firma powinna mieć jeden, główny styl projektowy, ponieważ używanie większej ich ilości wywołuje mętlik w głowach odbiorców.

 

Papier wysokiej jakości:

Papier używany do produkcji papieru firmowego i kopert powinien być najwyższej jakości, ponieważ wywrze dzięki temu lepsze wrażenie. Dobór odpowiedniego materiału potraktować musisz jako niezbędną inwestycję w wizerunek firmy..

 

papier-firmowy-projekt

 

Odpowiednio zaprojektowane materiały piśmiennicze, koperty i wizytówki zawsze pozostawią dobre wrażenie.



 

Jakie informacje zamieścić na wizytówce firmowej?

     Jakie informacje warto zamieścić na wizytówce firmowej?

Najważniejszym elementem są dane kontaktowe (adres lub numer telefonu). Co do tego, gdzie zamieścić takie informacje, istnieją setki możliwości, ale jedynie kilka miejsc nadaje się do tego najlepiej. Kiedy masz wątpliwości, lub nie masz czasu na eksperymenty, skorzystaj z poniższych wskazówek tworzenia prostych, praktycznych i efektywnych wizytówek.

 

 

Minimum informacji wymaganych na wizytówce

Pozostałe informacje są opcjonalne, ale jako minimum wizytówki powinny zawierać:

 

- Indywidualne dane osobowe i/lub nazwę firmy

 

- Indywidualny tytuł lub inny tekst opisowy, który pomoże określić, czym zajmuje się dana osoba (jeśli nazwa prowadzonej działalności tego nie sugeruje)

 

- Drogę (a najlepiej kilka) kontaktu z daną osobą – może być to telefon, faks, email, strona internetowa, poczta standardowa, etc.

 

Nie jest koniecznym wymienianie na wizytówce listy oferowanych usług lub produktów. Ogranicz się do rzeczy podstawowych. Wykorzystaj broszury i bezpośrednie rozmowy, by przedstawić pełen zakres oferowanych usług lub produktów.

 

Położenie

Poziome ułożenie jest spotykane najczęściej i stanowi najbardziej popularny szablon wśród wizytówek.

 

 

Nazwa

Bez względu na to, czy zastosujesz poziome lub pionowe ułożenie, dane personalne osoby lub nazwa firmy są najważniejszymi elementami każdej wizytówki. Informacje takie są zazwyczaj umieszczane w centralnym punkcie lub w górnej części wizytówki i zaznaczone większą, lub pogrubioną czcionką.



Dane kontaktowe

Dane kontaktowe zwykle umieszczane są w dolnej części wizytówki (po lewej, prawej i w środku). Preferowana droga kontaktu (jak numer telefonu lub email) jest zwykle zaznaczona większą, pogrubioną czcionką i umiejscowiona w bardziej widocznym miejscu.

 

 

Miniaturowy szablon reklamowy od Ogliviego.

Szablony wizytówek bardzo często kopiują popularny i efektywny szablon Ogilvy, na którym elementy graficzne (logo) umieszczane są w lewym, górnym rogu wizytówki, natomiast tytuł (nazwa lub imię) wraz z podpisem (dane kontaktowe) w dolnym, prawym.

 

Z przyjemnością, pomożemy Ci zaprojektować dosknałe wizytówki. Po prostu daj nam o tym znać!

 

9 Najważniejszych lekcji na temat projektowania wizytówek.

9 Najważniejszych lekcji na temat projektowania wizytówek.

 

 

Jak zaprojektować efektywną wizytówkę? Nie zawsze możliwe jest spędzenie na rozmowie i poznawaniu innych takiej ilości czasu, jaką byśmy chcieli. Nawet kiedy masz czas na wymianę kilku zdań, twoi rozmówcy nie zawsze zapamiętają to wszystko, co miałeś im do powiedzenia.

 

Ludzie, których widzisz każdego dnia – nauczyciele, inni uczniowie, rodzice, członkowie rodziny – mogą nie wiedzieć o tobie tego wszystkiego, co chciałbyś, żeby wiedzieli. Kiedy ludzie biznesu spotykają się ze sobą, wymieniają się wizytówkami. Te małe kawałki papieru zawierają zwykle imię i nazwisko danej osoby, nazwę ich firm, tytuł, stanowisko i drogę kontaktu( jak numer telefonu lub adres).

 

 

Stwórz własną wizytówkę. Powinna pomóc innym w poznaniu i zapamiętaniu twojej osoby. Najlepiej, gdyby oddawała ogólne wrażenie tego, kim jesteś, czym się zajmujesz, lub mówiła o twoich zainteresowaniach – cheerleaderka, wielbiciel historii, najlepszy uczeń, przewodniczący klasy, gorliwy czytelnik, lub jedyny chłopiec z siedmiorga rodzeństwa!

 

Wizytówka skupia się zwykle na jednym aspekcie danej osoby lub firmy. Możesz być chearleaderką, która hoduje także króliki i pomaga w nauce innym uczniów w ramach zajęć pozalekcyjnych. Stwórz wizytówkę dla tylko jednej z powyższych działalności: twojej kariery szkolnej, lub zajęć pozalekcyjnych.

 


Pierwsze kroki


1. Po pierwsze, zdecyduj, co chcesz, aby twoja wizytówka mówiła innym. Chciałbyś skupić się na twoich zajęciach w ramach kółka artystycznego, czy też ogłosić, że jesteś przewodniczącym klasy? Łatwiej jest wypisać na początku wszystkie informacje na swój temat i zastanowić się nad swoim wyborem, zamiast od razu skupiać się na jednym rodzaju aktywności.


2. Opisz swoją osobę. Po tym, jak zdecydujesz, na którym z aspektów twojej kariery szkolnej lub zajęć pozalekcyjnych chcesz się skupić, stwórz listę lub opisz dany rodzaj aktywności.


3. Zdecyduj, czy chcesz „poważnej” i formalnej wizytówki, czy też czegoś bardziej żywiołowego i nieformalnego.


4. Używając listy sprawdzającej dla wizytówek, wypisz najważniejsze elementy swojego dokumentu. Uwzględnij wszelkie specjalne instrukcje podane przez twojego nauczyciela. Zaznacz te obszary, z których chciałbyś zrezygnować. Jeśli to możliwe, wymyśl swój własny tytuł. Aby zmieścić to wszystko na niewielkim kawałku papieru, możliwe, że będziesz musiał znaleźć sposoby na podanie tych samych informacji za pomocą innych słów. Szukaj krótszych wyrazów. Używaj pojedynczych słów w miejsce dwóch lub trzech innych. Eksperymentuj ze skrótami.


5. Zanalizuj przykładowe wizytówki, które znalazłeś ty sam, lub twoja klasa. Zidentyfikuj te, które mają taki styl, który chciałbyś zimitować lub pożyczyć.


6. Stwórz pierwsze szkice tego, jak ma wyglądać twoja wizytówka – wliczając w to grafikę i ilustracje. (Możesz być w posiadaniu kolekcji obrazów clip art.; jeśli masz dostęp do skanera, możesz zeskanować niektóre obiekty z książek; jeśli masz dostęp do programów graficznych, możesz stworzyć własne obrazy.)


7. Używając szablonu strony lub oprogramowania do wizytówek, przenieś swoje szkice na dysk komputera. Użyj gotowych szablonów i motywów, które podsuną ci jeszcze więcej pomysłów.


8. Wydrukuj swój ostateczny projekt na gotowych szablonach wizytówek, fiszkach, lub zwykłym papierze. Następnie obetnij, skróć, pozbądź się nadmiaru papieru.


9. Wymień się wizytówkami ze innymi uczniami i swoim nauczycielem.

 

 

Jaką ocenę otrzyma Twoja wizytówka?

 

Kiedy wręczysz swoją wizytówkę nauczycielowi, przy odpowiadaniu na jego pytania miej na uwadze następującą listę.


1. Co jest głównym punktem wizytówki?(co powinno najpierw przykuć uwagę oglądającego?)


2. Jaką pracę, rolę, lub zajęcie opisuje dana wizytówka?


3. Czy powinna to być formalna (poważna), czy nieformalna (bardziej swobodna) wizytówka?


Kiedy będziesz wymieniał się wizytówkami z innymi uczniami, wręcz im następująco listę do uzupełnienia. Nauczyciel wykorzysta wypełnione listy kontrolne (zarówno twoją jak i innych osób) do pomocy w ocenie efektywności wizytówek. Bądź sprawiedliwy i szczery.


1. Kiedy patrzysz na wizytówkę po raz pierwszy, co od razu przykuwa twój wzrok?( grafika, nazwa, kolor, etc.)

2. Czy czytając daną wizytówkę jesteś w stanie zgadnąć, jaką pracę, rolę, lub zajęcie wykonuje dana osoba?


3. Czy wizytówkę można łatwo przeczytać? Czy czcionka jest wystarczająco duża? Czy na materiale znajduje się zbyt dużo, lub zbyt mało informacji?


4. Czy myślisz, że jest to formalna (poważna), czy nieformalna (bardziej swobodna) wizytówka?


5. Czy wizytówka się tobie podoba? Dlaczego tak / dlaczego nie?

 

 

Najważniejsze wnioski


Wizytowka… jest jakby przedłużeniem twojej osobowości. To tak jakby dawać innym kawałek samego siebie.” – Ken Erdman, założyciel Muzeum wizytówek, Erenheim, Pa.

Nie jest łatwo określić siebie i zawrzeć w czymś, co ma rozmiar wizytówki, ale osiągnięcie tego może pozwolić ci skupić się na swoich najlepszych stronach. Pomoże ci także rozbudować własny zasób słownictwa, ponieważ spędzisz mnóstwo czasu na próbach określenia samego siebie. Bądźmy jednak realistami - prawie niemożliwe jest powiedzenie o kimś wszystkiego, mając do dyspozycji jedynie niewielki kawałek papieru.

 

 

 

Co mówi o Tobie twoja wizytówka?

Co mówi o Tobie twoja wizytówka? 

 


Mam nadzieję, że posiadasz już swoją wizytówkę. ale jeśli tak nie jest, powinieneś koniecznie ją stworzyć. Wizytówki są czymś, co bierzemy za pewnik, choć nie zawsze powinniśmy. Wygląd, odczucia i informacje zawarte na takim dokumencie pomagają ludziom zrozumieć, co o tobie myślą, jak cię postrzegają i, co najważniejsze, czy ciebie zapamiętają.

 

 

Kiedy kończysz rozmowę, a druga strona posiada twoją wizytówkę, twoja tożsamość ogranicza się do tego kawałka papieru. Dlatego też twoja wizytówka nie powinna mówić jedynie dla kogo pracujesz, zawierać twoich danych kontaktowych i tego, czym się zajmujesz, ale powinna także mówić coś o tobie. Nie w sensie dosłownym, lecz kreować pewne wyobrażenie na twój temat.


Na przykład, jeśli miałbym dać tobie swoją wizytówkę, prawdopodobnie pomyślałbyś, że jestem ciepłą, przyjazną osobą z następujących powodów:

- Jest gruba i miękka w dotyku

- Rogi wizytówki są zaokrąglone

- Jest w kolorze zielonym

- Czcionka ma zaokrąglone końcówki

 

 

Głównym powodem, dla którego stworzyłem swoją wizytówkę wywołującą takie wrażenia, jest to, że kiedy wręczam ją ludziom, chcę, żeby odczuli ciepło i troskę. Jest to dla mnie niezwykle ważne, ponieważ naprawdę troszczę się o innych i chcę się upewnić, że ludzie to zapamiętają i odezwą się do mnie za jakiś czas.


Jeśli nie masz wizytówki i chcesz stworzyć swoją własną, oto kilka wskazówek, o których powinieneś pamiętać:

 

Kolor – zwykle nie przywiązujemy do tego uwagi, ale każda barwa ma inne znaczenie.

 

Papier – jakość twojej wizytówki dużo o tobie mówi. Ostatnią rzeczą, jaką chcesz, jest korzystanie z taniego papieru lub innego sztywnego tworzywa, które nie pozwala na pisanie po nim.

 

Unikalność – jeśli twoja wizytówka nie wyróżnia się z tłumu innych podobnych dokumentów, to małe są szanse na to, by ktoś ją zauważył. Musisz zadbać, by była w jakiś sposób unikalna.

 

Czcionka – czcionki mówia coś o tobie , więc wybierz taką, która najlepiej przedstawia to, kim jesteś. Upewnij się także, że można ją łatwo odczytać.

 

Wrażenie – smak i gust są istotnymi odczuciami, które posiada większość z nas, a twoja wizytówka powinna to uszanować. Jeśli chcesz wyrazić, że jesteś przyjazną, łagodną osobą, upewnij się, że twoja wizytówka jest miękka w dotyku i ma zaokrąglone rogi. Jeśli chcesz dać sygnał, że jesteś bardziej zdecydowany i zorganizowany, wykorzystaj wizytówkę o ostrych rogach.

 

 

Zanim wręczysz swoją wizytówkę drugiej osobie, upewnij się, że zawiera te informacje, które powinna. Pamiętaj, że powinna mówić o tobie coś prawdziwego. Pozwoli to ludziom lepiej cię zapamiętać, albo przynajmniej da ci nadzieję na to, że kiedyś się z tobą skontaktują.

 

 

Efektywne reklamy plakatowe.

3          kroki do efektywnej kampanii plakatowej. 
- Czyli jak reklamować się plakatami.



Plakat może być fantastycznym narzędziem marketingowym, pod warunkiem, że zostanie zaprojektowany w sposób poprawny i umiejscowiony w strategicznych miejscach. Plakaty reklamowe przykuwają uwagę ludzi i stymulują ich do działania. Pomyśl tylko, na jak wiele filmów poszedłeś do kina tylko dlatego, że zobaczyłeś jakiś świetny plakat. Mając to na uwadze, oto 3 kroki, które pomogą ci stworzyć efektywną kampanie plakatową.

 

 

Krok 1: Zbadaj nawyki zakupowe swojej grupy odbiorców.

Badania rynku są kolejnym krokiem prowadzącym ku kolejnym dwóm etapom. Zanim zaczniesz projektować efektywny plakat, musisz określić, czego chcą twoi klienci i umieścić plakaty w najlepszych z możliwych miejsc, które odwiedza twoja docelowa grupa odbiorców.

Możesz zacząć od ankietowania twoich obecnych klientów. Zapytaj ich, dlaczego kupują to, co kupują i co sprawiłoby, by twoje produkty stały się bardziej atrakcyjne. Zadaj także pytania demograficzne: gdzie mieszkają, rozmiar ich rodzin, rodzaj zatrudnienia. Możesz przygotować drukowane wersje ankiet, które rozdasz w swoim sklepie, lub też umieścisz na swojej stronie internetowej; by zachęcić do wzięcia w nich udziału, zaoferuj kupon za wypełnienie każdej z nich. Skorzystaj z publicznie dostępnych badań nad zachowaniami konsumentów, dostępnych w przypadku większości branż.

Krok 2: Zaprojektuj efektywny plakat.

Kiedy już określisz, czego chcą twoi klienci, możesz zaprojektować taki plakat, który zaoferuje im właśnie to. Pamiętaj, że konsumenci nie tylko kupują produkty, kupują także zaletę, którą daje im dany produkt. Ludzie nie kupują roweru do ćwiczeń, kupują szansę na bycie bardziej sprawnymi fizycznie.

 

 

Możesz opowiedzieć o tych zaletach wykorzystując jedynie kilka słów, pod warunkiem, że użyjesz odpowiedniego zdjęcia, które będzie je uzupełniało. Wybierz coś atrakcyjnego i przykuwającego uwagę: prostsze obrazy wywierają z reguły większe wrażenie. To właśnie grafika jest tym, na co patrzą inni i na czym skupiają swoją uwagę, upewnij się więc, że wygląda świetnie. Nie zapomnij umieścić swoich danych kontaktowych na dole plakatu: swojego numeru telefonu i adresu url.

 

Krok 3: Umieść swoje plakaty tam, gdzie znajdują się klienci.

Dzięki przeprowadzonym badaniom marketingowym powinieneś już wiedzieć, gdzie znaleźć swoich odbiorców docelowych. Jeśli większość z nich uczęszcza na uniwersytet, umieść plakaty w okolicach kampusów studenckich. Jeśli pracują w mieście i korzystają z komunikacji miejskiej, umieść plakaty na przystankach. Jeśli twoimi klientami są młode rodziny, rozmieść plakaty blisko placów zabaw i parków.

 

Dobrymi miejscami na umieszczenie plakatów są także biblioteki, budynki pocztowe i inne miejsca publiczne. W przypadku kampanii na większą skale, tunele metra i przystanki autobusowe stanowią bardzo atrakcyjne miejsca. Pamiętaj także, aby umieścić plakaty w swoich punktach sprzedaży, a mniejsze wersje wysyłać swoim klientom w sposób bezpośredni.

 

 

10 prostych sposobów na wyróżnienie twojej ulotki z tłumu konkurencji.

10      prostych sposobów na wyróżnienie twojej ulotki z tłumu szarej konkurencji. 



Ulotka jest niedrogą i niezwykle efektywną formą przykucia uwagi na zatłoczonym konkurencją rynku. Jak jednak sprawić, aby wyróżniała się z tłumu? Oto kilka technik używanych przez profesjonalnych projektantów:

1.Stwórz nagłówek lub tytuł o chwytliwej nazwie.

Spraw, by był łatwo zapamiętywany, niezwykły, lub prowokujący. Wykorzystaj kilka przemyślanych, mocnych słów. Popularne tytuły zawierają jeden z następujących wyrazów łatwy, sekrety, umożliwiać, w końcu, tajniki, oszczędny, jak (coś zrobić), darmowe dodatki, teraz możesz, odkryj, sprawdzony.

 

2. Użyj kolorowych, efektownych grafik.

Jedna duża ilustracja odniesie lepszy efekt, niż kilka małych. Niezwykłe zdjęcie lub grafika przykuwa uwagę¸ tworzy nastrój, uzupełnia twoją historię. Ilustracja stanowi centralny punkt ulotki i umożliwia przyciągnięcie klientów. Możesz zakupić niedrogie zbiory fotografii, dostępne w internecie. Pobierz pojedyncze zdjęcia, albo zaopatrz się w jeden z wielu dostępnych CD zawierający setki fotografii.

 

ulotka-firmowa

 

3.Skup się na zaletach swojego produktu lub usługi.

Klienci zadadzą sobie pytanie, „Co ja z tego będę miał?” Postaw się na ich miejscu i stwórz ulotkę, wykorzystując słowa „ty” i „twój”. Unikaj stosowania słów jak: my, nasze, ja. Upewnij się, że tekst jest krótki i konkretny. Niektóre z najmocniejszych słów to: darmowy, zaoszczędź, kochać, nowy, wyniki, gwarantowany. Rozdziel długie paragrafy punktorami i umieść je w oddzielnych tabelkach.

 

4. Użyj przekonywujących świadectw, referencji i studium przypadków

Nic nie działa równie dobrze, jak dowód poparcia i podziękowania ze strony zadowolonego klienta, szczególnie, jeśli przedstawia pozytywne wrażenia i doświadczenia ze stosowania twojego produktu lub usługi. Upewnij się, że zamieścisz w swoim materiale dane takiej osoby: imię i nazwisko, nazwę firmy i adres.

 

5.Zorganizuj swoje strony przy pomocy tabelek, linii i obszarów kontrastujących ze sobą kolorów.

Nie musisz zapełniać swojej ulotki monolitem tekstu i grafik. Pomyśl o wykorzystaniu białych przestrzeni, by upewnić się, że określone elementy wyróżniają się w wystarczającym stopniu, a cała ulotka jest łatwa do odczytania.

 

6. Spraw, by twoje argumenty można było łatwo zidentyfikować.

Zaznacz tytuły i podpisy przy pomocy pogrubienia, ale unikaj stosowania CAPS LOCKA, ponieważ są wtedy trudniejsze do odczytania.

 

reklamowa-ulotka-firmowa

 

7. Nie komplikuj.

Twoja ulotka powinna być prosta, wykorzystuj nie więcej, niż dwa rodzaje czcionki. Pamiętaj, aby wyrównywać elementy według siatki. Twój program do tworzenia layout’u zapewni ci podstawowe wskazówki i pomoc. Użyj opcji „przeskocz do wskazówek”, by w łatwy sposób wyrównać elementy według siatki. Pamiętaj o ustawieniu marginesów dla drukowania. Radzę stworzyć layout z marginesami o wartości 1/2" na wszystkich stronach, lub dodać 1/8” dla spadów drukarskich w przypadku tych elementów, które wychodzą poza obszar druku.

 

8. Nie zapominaj o korekcie.

Niech ktoś inny sprawdzi twoją pracę. Upewnij się, że dobrze wypełniłeś informacje kontaktowe. Wykręć numery podane na ulotce, by zobaczyć, że są zapisane prawidłowo. Wpisz adres url w swoja przeglądarkę.

 

9. Jeśli twój budżet jest ograniczony, spróbuj tego.

Wybierz jasny, lub inny unikalny papier i wydrukuj wszystko w czerni. Użyj odcieni szarości, by nadać odpowiedni koloryt, kontrastujący z jasnym tłem.

 

10. Zaoferuj zniżkę lub specjalną, ograniczoną czasowo ofertę.

Zaprojektuj kupon i umieść go w dolnej części ulotki. Upewnij się, że wyraźnie zaznaczyłeś czas trwania oferty i inne ograniczenia związane z jej korzystania. Jeśli jest to kupon wysłany drogą pocztową, zadbaj o to, by zawierał szczegóły sposobu płatności, wraz z miejscami do wypełnienia takimi informacjami jak numer karty kredytowej, adres, etc.

 

Tworząc swoją ulotkę, nie musisz wymyślać koła na nowo.
Użyj sprawdzonych technik, a zobaczysz, jak wielkie efekty są w stanie przynieść.

 

Jak zaprojektować skuteczną ulotkę reklamową?

Jak zaprojektować skuteczną ulotkę reklamową? 

 

Prosta i zarazem efektywna ulotka. Małe firmy i przedsiębiorstwa domowe mają 3 rodzaje środków autopromocji: kontakt bezpośredni z potencjalnym klientem, marketing szeptany i drukowane materiały reklamowe. Wszystkie pozostałe formy reklamy oznaczają wzrost kosztów, które mogą w znaczący sposób nadwyrężyć budżet firmy.

 

skuteczna-ulotka

Prostota!

 

To tak naprawdę bardzo proste. Ulotka ma jedno zadanie. Promocję twojego biznesu. Może to osiągnąć na wiele sposobów: powiedzieć ludziom, co możesz dla nich zrobić; powiedzieć im, czego potrzebują; powiedzieć im, czego pożądają, lub wspomnieć o ofercie specjalnej. Następnie zamieszcza się szczegóły: nazwę twojej firmy, numer telefonu i/lub adres.

 

Mimo to, niektórzy ludzie są w stanie zaburzyć tę prostą koncepcję. Jak często znalazłeś w swojej skrzynce pocztowej tandetnie wyglądającą ulotkę? Co się z nimi dzieje? Lądują prosto w koszu, lub służą jako podpałka.

 

Trudno jest zachęcić ludzi do zabrania do domu całego tego składu makulatury pełnego „profesjonalnych” materiałów reklamowych, biorąc pod uwagę ich ilość, jaka pojawia się pod naszymi domami każdego dnia.(Tam, gdzie mieszkam, wycinają obszar lasu odpowiadający wielkością boisku piłkarskiemu, by wyprodukować tygodniową ilość ulotek jedynie dla jednej skrzynki pocztowej).

 

Niektórzy początkujący specjaliści DTP pracują metodą „chybił-trafił”. Mają komputer, posiadają obrazy clipart zapisane na twardym dysku wraz z procesorem tekstu (lub też wydali pieniądze na CD pełne podobnych obiektów) i wrzucają w swój projekt każdy możliwy obraz i czcionkę, jakie tam się zmieszczą.

 

Najważniejszą zasadą, której powinieneś przestrzegać, jest konieczność zachowania prostoty projektu. Ogranicz ilość poszczególnych elementów do minimum. Nie rozpisuj się zanadto, dodając kolejne słowa tylko po to, by sztucznie wydłużyć tekst. Najlepsza treść do czytania to taka, która jest dobrze edytowana i poddana korekcie (co sam musiałem zrobić po tym, jak opublikowałem ten artykuł, a błędy wyłapał pewien czytelnik o sokolim wzroku, który napisał do mnie w tej sprawie… wielkie dzięki Don! :-D).



Nikt nie czerpie przyjemności z czytania bezmyślnych wypocin.
- To strasznie wkurzające.

 

 

Istotne etapy tworzenia ulotek



Krok pierwszy: Przykuj uwagę

 

Użyj dużego, pogrubionego NAGŁÓWKA. Albo odpowiedniego obrazu, który będzie współgrał z twoją ulotką. Zapomnij o obiektach clip art., jeśli nie mają żadnego związku z tematem. Zamiast wpychać je gdziekolwiek tylko możesz, lepsze okazać się może zatrudnienie kogoś posiadającego umiejętności artystyczne. Grafiki clip art mają liczne wady: 1) nie zawsze są takie, jakie chcesz i 2) mogą być wykorzystane przez każdego, kto ma do nich dostęp.

Bądź kreatywny. Narysuj coś, przetwórz, zeskanuj, pobaw się z tym na swoim komputerze i zapisz w formacie WMF (Windows Meta File, format zapisu obiektów clip art.)

 

Krok drugi: Wzbudź PRAGNIENIE

 

Kiedy już przykułeś uwagę potencjalnych klientów, musisz wzbudzić ich zainteresowanie. Masz do wykorzystania kilka linijek tekstu i akapitów, by powiedzieć ludziom, z czym mają do czynienia, a oni zdecydują, czy tego właśnie chcą. Może to być oferta specjalna, darmowa usługa, oferta ograniczona czasowo, unikalny punkt sprzedaży, albo coś wyjątkowego związanego z twoim produktem lub usługą.

 

Krok trzeci: Wezwij do działania

 

Przechodzimy do działania. Potencjalni klienci muszą zareagować na reklamę. Podajesz im zatem szczegóły, dzięki którym będą mogli się z tobą skontaktować. Twoje imię i nazwisko, nazwa firmy, adres i numer telefonu. Wykorzystaj także swoje logo (wiesz już, jak to zrobić, czytałeś przecież mój poprzedni artykuł).

 

 

 

 

 

 

Jak reklamować się za pomocą ulotek?

 Jak reklamować się  za pomocą ulotek? 
- Efektywne kampanie ulotkowe.

Czy myślisz, że tworzenie kampanii ulotkowej to proste zadanie? Jeżeli odpowiedź brzmi tak, to jesteś w dużym błędzie. Powinieneś poświęcić mnóstwo pracy i wysiłku w proces projektowania swojej ulotki, aby upewnić się, że nie publikujesz słabego jakościowo materiału reklamowego, który potencjalni klienci natychmiast wrzucą do kosza na śmieci.

 

Co sprawia, że ulotka jest tak popularnym narzędziem marketingowym w większości rodzajów działalności, bez względu na to, czy mamy do czynienia z dużą bądź małą firmą? Tak naprawdę nawet uczniowie szkół są w stanie stworzyć całkiem dobre ulotki. Dodatkową ich zaletą jest to, że możesz je bezpośrednio wręczyć swoim odbiorcom docelowym (jeśli wiesz, gdzie ich znaleźć). Ale to kwestia na oddzielny artykuł.

 

 

Oto kilka wskazówek i sugestii, które możesz wykorzystać przy pracy nad projektem swojej ulotki:

 

1.Stwórz przykuwający uwagę nagłówek

Pierwszą rzeczą na ulotce, jaką wszyscy zauważą, jest nagłówek. Oczywistym jest zatem, abyś stworzył najlepszy, najbardziej intrygujący nagłówek, jaki ci przyjdzie do głowy. W większości przypadków sukces twojej kampanii ulotkowej zależy od tego, czy zdołałeś za jego pomocą przesłać odpowiedni komunikat.

 

2. Spraw, aby zalety korzystania z twojego produktu lub usługi były dobrze widoczne

Każdy produkt lub usługa mają swoje zalety, w przeciwnym wypadku niemal niemożliwym byłoby ich sprzedanie. Musisz zatem określić największe plusy ich stosowania, które mogą zostać dostrzeżone przez twoich klientów, wybrać najlepsze z nich i umieścić na swojej ulotce. Upewnij się także, że są odpowiednio zaznaczone, aby można było je łatwiej dostrzec.

 

3. Każda ulotka potrzebuje dobrej grafiki

Wybierz obraz (może być rysunkiem lub fotografią), który najlepiej wizualizuje komunikat zawarty w ulotce. Upewnij się, że z nią współgra – w przeciwnym wypadku czytelnik poczuje się oszukany i po prostu wyrzuci twój materiał reklamowy. Dobra grafika ma tę zaletę, że przykuwa uwagę klienta wystarczająco mocno, by przeczytał resztę tekstu umieszczonego na twojej ulotce. Firma Melbourne specjalizuje się w drukowaniu takich materiałów i służy radą w podobnych kwestiach.

 

4. Stwórz krótki, ale zawierający dużo informacji materiał

Twoja ulotka nie powinna wyglądać tak, jakby zawierała cały rozdział wyjęty wprost z powieści. Wszystkie firmy zajmujące się drukowaniem ulotek z pewnością radziłyby, abyś stworzył zwięzłą ulotkę, pamiętając przy tym o uchwyceniu uwagi czytelnika i umieszczeniu w swoim materiale wszelkich niezbędnych informacji.. Możesz użyć punktorów, aby wysłać komunikat w sposób prostszy bardziej efektywny,

 

5. Zawsze sprawdzaj swój materiał przynajmniej dwukrotnie

Nie ma wymówek na jakikolwiek błąd, bez względu na to, czy jest gramatyczny czy typograficzny. Jeśli na ulotce znajduje się mnóstwo literówek i są one łatwo dostrzegalne, wpłynie to negatywnie na twoją reputację (i reputację twojej firmy). Twoja kampania ulotkowa nie zakończy się sukcesem i nie osiągniesz zamierzonych przez ciebie celów, ponieważ ludzie nie przeczytają całości tekstu zamieszczonego na twoim materiale reklamowym.

 

 

Projektowanie plakatów reklamowych

5           wskazówek dotyczących projektowania  efektywnych plakatów reklamowych? 

Plakaty są prostym, ale efektywnym sposobem reklamowania i podawania do wiadomości publicznej ważnych komunikatów. Mogą być prezentowane w trakcie uroczystości, w szkołach, lub w innych miejscach publicznych.

Powiąż markę z określonym obrazem swojego produktu, by klienci mogli go łatwiej skojarzyć. Kiedy już zapamiętają twój produkt, istnieje szansa, że skorzystają z twoich usług. Twórz materiały drukowane i plakaty, stosując technikę nawiązywania do marek. Użyte w odpowiedni sposób, wizualne oddziaływanie natychmiast przywołuje na myśl określone marki. Kiedy twoi klienci będą już mieli w głowach obraz twojego produktu, zmieni to sytuację w branży, w której działasz. Oto wskazówki, które pokażą ci, jak w odpowiedni sposób nawiązać do marki na swoich plakatach reklamowych.

 

plakat

 

Jak stworzyć efektywne plakaty nawiązujące do marek produktów
Pamiętaj, aby wspomnieć o cechach swoich produktów. Materiały drukowane powinny zawierać właściwości i cechy produktów. Sprawi to, że twoja marka wyróżni się na tle innych. Wpływa to także na większy odzew konsumentów. Właściwości te mogą być utożsamiane z maskotką, logo, lub innym znakiem używanym przez twoją firmę. Upewnij się, że symbole i nazwy są dobrze widoczne na twoim plakacie reklamowym, by klienci mogli je łatwiej zapamiętać.

 

Ceń nazwę swojej marki. Nie zapomnij uwzględnić na swojej reklamie nazwy produktu, szczególnie, jeśli nie jest dobrze rozpoznawalna i nie wywołuje natychmiastowych skojarzeń. Dobrze zaprezentowana nazwa marki ma duże znaczenie i pomoże tobie w zdobyciu lojalnej bazy klientów. Szansa na finalizację transakcji dzięki dobrze rozpoznawalnym produktom jest również dużo wyższa.

 

projekt-plakat

 

Niech twoja marka kojarzy się z wiarygodnością i pewnością siebie. Tworząc swój materiał reklamowy, upewnij się, że twoja marka zaprezentowana na plakacie będzie utożsamiana jedynie z pozytywnymi emocjami. Zaprojektuj przekonywującą reklamę i zabiegaj o klientów w sposób bardziej zdecydowany, by poruszyć swoją branżę i wzbudzić zainteresowanie.

 

Wywołuj pozytywne emocje. Spraw, aby twój produkt nawiązywał do rzeczy, które wywołują pozytywne emocje. Twój plakat reklamowy musi się dobrze kojarzyć już po pierwszym na niego spojrzeniu. Pozytywne reklamy są lubiane, ponieważ wywołują ciepły, przyjazny nastrój. Produkt, który dobrze się kojarzy, jest dużo bardziej popularny.

 

 

Bądź unikalny. Choć może się wydawać, że prawie wszystko zostało już wymyślone, faktem jest, że wciąż istnieje sporo pomysłów reklamowych i koncepcji, które można wykorzystać i odróżnić się od konkurencji. Unikalność sprawi, że twój produkt wybije się z tłumu. Istnieje wiele podobnych produktów, ale możesz użyć wyjątkowej cechy, która sprawi, że klient wybierze twoją ofertę, zamiast propozycji konkurencji.

 

 

Kluczowe czynniki, o których należy pamiętać, tworząc efektywne plakaty

 

Ilość zasad wymienionych poniżej może wydawać się niezbyt imponująca, ale zaprojektowanie dobrego plakatu sprowadza się do następujących, trzech kluczowych czynników:

 

Spraw, by był czytelny. Uwaga oglądających nie jest nieograniczona, więc nawet jeżeli twoja oferta będzie niezwykle interesująca, to nieumiejętnie zaprezentowana sprawi, że nikt jej nie przeczyta.

 

Celem twojego plakatu jest prezentacja rzetelnych informacji. Nie przesadzaj ze zbyt dużą ilością kolorów i czcionek, które mogą odstraszyć i rozkojarzyć oglądających.

 

Twój plakat stanowi wizualną formę informacji. Jeśli posiadasz grafikę, która pomoże zaprezentować efekty twojej pracy, powinieneś ją wykorzystać. Informacje tekstowe pozostaw zwięzłymi i zaprezentuj jedynie kluczowe punkty. Zachowaj długie i skomplikowane wyjaśnienia dla artykułów naukowych.


Powodzenia!

plakat-reklamowy-projekt

 

 

Logo informatyczne IT

Logo informatyczne IT

Branża technologii informacyjnej już od swoich początków w latach 70. była stałym źródłem zaawansowanych i wyszukanych form informatycznych i technologicznych. Branża IT wdrożyła na świecie wiele przełomowych rozwiązań i zapewniła możliwości rozwoju dla wielu firm zajmujących się technologią informacyjną ogromnie wspierających produkty i usługi branży. Branża technologii informacyjnej wciąż prosperuje i rozwija się na całym świecie, skupiając się obecnie na komunikacji, networkingu, projektowaniu i rozwoju, a przede wszystkim na telekomunikacji.
grafika-it
Tak jak każdy inny biznes firma IT jest również rozpoznawana poprzez swoje logo, które jest symbolem wizerunku przedsiębiorstwa i jego oferty. Logo IT projektuje się w oparciu o niemal te same koncepcje, co w przypadku znaków firmowych innych branży, takich jak indywidualność, dobre rozpoznanie marki i widoczna identyfikacja wizualna marki. Jednakże jest element, który odróżnia logo technologii informacyjnej od logotypów reprezentujących inne branże. Dobre logo IT zawsze powinno mieć inteligentny i zwięzły wzór, przedstawiając stale i szybko rozwijającą się naturę branży technologii informatycznej.

Elementy logo IT
Poniżej znajdują się elementy, które często wykorzystuje się w logotypach technologii informacyjnej:
loga-komputerowe
Użycie kolorów w logo technologii informacyjnej:
Kolor to jak do tej pory najważniejszy element każdego logo, także logo technologii informacyjnej. Nie tylko nadaje on znakowi graficznemu atrakcyjny wygląd, ale także wyraża siłę i ideologię właściciela logo. Dlatego można śmiało powiedzieć, że logo decyduje w dużym stopniu o powodzeniu jakiegokolwiek logo. W znakach graficznych technologii informacyjnej w większości występują takie kolory jak różne odcienie niebieskiego, zielony, czarny i pomarańczowy. Te kolory przedstawiają aspekty branży IT dotyczące rozwoju i technologii, a także zapewniają atrakcyjną fasadę.

Wykorzystanie czcionek w logo IT:
W znakach firmowych technologii informacyjnej czcionki są zazwyczaj proste i zrównoważone. Ekspresyjne kroje czcionek i wyraźne litery zazwyczaj spełniają wymagania logo IT. Rozmiar czcionki jest standardowy i łatwy do przeczytania, a slogan zazwyczaj podkreśla misję firmy. W logotypach technologii informacyjnej wykorzystuje się zazwyczaj czcionki bez szeryfów (Arial, Verdana itp.), a także czcionkę Times New Roman.
logo-komputerowe
Styl logo technologii informacyjnej:
Styl logo IT głęboko wpływa na jego ogólny zamysł. Dlatego też kluczowe jest, by przedstawić specyficzny charakter biznesu, na przykład za pomocą grafik przedstawiających strumień lub transmisję danych, komunikację lub networking, mając na uwadze również inne niezbędne cechy logo technologii informacyjnej.

 

Logo stomatologiczne.

Logo stomatologiczne.

 

Stomatologia to specjalizacja stomatologiczna zajmująca się leczeniem rozmaitych problemów dentystycznych. Wielu endodontów oferuje terapie stomatologiczne w licznych centrach medycznych i prywatnych klinikach. Dlatego konkurencyjność w branży dentystycznej jest dla nich niezbędna.

 

Logotyp gabinetu stomatologicznego jest jednym z najbardziej wiarygodnych sposobów przedstawienia swoich usług i biegłości w branży. Wiarygodne logo gabinetu stomatologicznego ma wystarczającą siłę przekonywania, by zbudować silną więź między pacjentami a konkretnym lekarzem. Poniżej znajduje się kilka znaczących cech logo gabinetu stomatologicznego, które sprawią, że będzie ono wartościowym symbolem profesjonalnych dentystów.
logo-stomatolog
Wybór właściwych kolorów dla logo gabinetu stomatologicznego
Kolory to najbardziej znaczące cechy logo gabinetu stomatologicznego, które mają wpływ na jego atrakcyjność. Właściwe użycie kolorów może wykazać olbrzymi wpływ na umysły pacjentów. Delikatne i spokojne kolory jak biały, różowy, zielony czy niebieski mogą być wykorzystane w logo gabinetu stomatologicznego by wydobyć z niego poczucie komfortu i profesjonalizmu. Kolor czerwony może być również wykorzystany do przedstawienia uśmiechniętych ust.

Wykorzystanie czytelnych ilustracji w logo gabinetu stomatologicznego
Wykorzystanie odpowiednich ilustracji w znaku firmowym gabinetu stomatologicznego jest niezwykle ważne, ponieważ przyciągają one uwagę pacjentów. Znaki graficzne gabinetu stomatologicznego często wykorzystują obrazki przedstawiające szczoteczki i pasty do zębów, bąbelki z piany, przyrządy dentystyczne i uśmiechnięte usta.
logo-stomatologia
Dodanie czcionek i tekstu do logo gabinetu stomatologicznego
Endodonci umieszczają w projektach logo nazwy swoich prywatnych klinik, centrów medycznych, jak również własne nazwiska. Najlepszym wyborem są takie czcionki jak Times New Roman, Corsiva lub Verdana, ponieważ niosą ze sobą poczucie profesjonalizmu. Dobrze wykonane logo gabinetu stomatologicznego z pewnością zapewni wiarygodność praktyce stomatologicznej.

Wyżej wymienione elementy odgrywają konieczną rolę w tworzeniu wartościowego logotypu gabinetu stomatologicznego dla Twojej praktyki stomatologicznej. Logo gabinetu stomatologicznego może służyć lekarzom stomatologom jako pomoc w kreowaniu poczucia zaufania i wiarygodności oraz jako narzędzie do pozyskiwania pacjentów.

logo-stomatologiczne

 

Logo Medyczne

Logo Medyczne

 

 

Zdrowie to jeden z najważniejszych aspektów ludzkiego życia. Dlatego logo medyczne powinno symbolizować uzdrawiającą naturę firmy, której celem jest praca na rzecz leczenia i terapii problemów związanych ze zdrowiem. Podczas gdy styl logo jest blisko związany ze zdrowiem, użycie kolorów, grafik i czcionek również decyduje o końcowym sukcesie logo medycznego.
logo-medycyna
Kolory w logo związanym z medycyną. 
Kolory wykorzystywane w logotypach zdrowotnych to głównie czerwony, niebieski i biały; jednak odmienne kolory są również spotykane. Te kolory symbolizują w logo medycznym określone atrybuty związane ze zdrowiem, choć nie jest to konieczne. Czerwony w logo medycznym reprezentuje krew lub chorobę; niebieski oznacza lekarstwo lub terapię i jest zazwyczaj kolorem związanym z antybiotykami, podczas gdy biały symbolizuje spokój i równowagę. Pomimo, iż użycie tych kolorów w logotypach zdrowotnych nie jest obowiązkowe, te trzy kolory reprezentują i symbolizują opiekę.

Grafiki w logo medycznym
Obraz jest wart tysiąca słów. To powiedzenie bez wątpienia wykorzystuje się w większości znaków firmowych, włączając w to logo medyczne. Grafika użyta w logo medycznym powinna odnosić się do znaczenia opieki medycznej i odnosić się do prawdziwej istoty marki czy instytucji.

loga-medycyna
Czcionki w logo medycyny
Czcionki w logotypach zdrowotnych są w większości proste i wyraźne. Skupiają się one na zapewnieniu logotypom istotnego rozpoznania, utrzymując równowagę pomiędzy kolorystyką i grafiką, równocześnie nie przesadzając.

Opieka zdrowotna to rozległa branża, obejmująca swym zasięgiem sprzęt i usługi medyczne, biotechnologię, farmaceutykę i inne podobne nauki. Opiekę medyczną zapewniają wykwalifikowani konsultanci medyczni, profesjonalny personel pielęgniarski, dentyści, farmaceuci itp., dlatego, przed zaprojektowaniem logo opieki medycznej należy rozważyć kilka kluczowych czynników symbolizujących leczniczy charakter firmy.

logo-medyczne

 

Logo zespołu

Logo zespołu

Tło projektu logotypu zespołu
Skuteczny wzór logo pomaga zespołowi stać się rozpoznawanym, podziwianym, zyskać zaufanie i dużą bazę fanów. Projekt logotypu jest najważniejszym elementem komercyjnej marki zespołu czy podmiotu rynkowego. Muzyka nie zawsze sprzedaje się sama, zespół musi dawać się sprzedawać i być atrakcyjny dla mas. Jeśli nowopowstały zespół potrafi to udowodnić, będzie lepiej przygotowany na podpisanie kontraktu z wytwórnią muzyczną. Kształty, kolory, czcionki i obrazy wykorzystywane w tworzeniu znaków graficznych zespołów są unikatowe i odróżniają się od innych logotypów na podobnym rynku.

Jeśli chodzi o muzykę, w logo powinien być przedstawiony zbiorowy wizerunek zespołu i rodzaj muzyki, którą tworzy. Zarówno nowopowstałe jak i dobrze prosperujące grupy muzyczne kładą duży nacisk na adaptację unikatowego logo, by być rozpoznawanym na całym świecie. Te obrazy pomagają fanom w zapamiętaniu ich, wpływając na pamięć wzrokową i tworząc długotrwały obraz kojarzony z ich muzyką.
logo-muzyczne
Logo zespołów muzycznych, które odniosły sukces są profesjonalnie zaprojektowane, by wywierać znaczący i długotrwały wpływ na umysły publiczności. Dobre znaki graficzne zespołów głównie pielęgnują konkretny rodzaj muzyki i cel zespołu.


Wykorzystanie kolorów w projekcie logotypu zespołu
Kolory wykorzystywane w znaku graficznym często zależą od konkretnego wizerunku zespołu oraz rodzaju muzyki, którą grają. Logotypy zespołów posiadające spójną paletę kolorów skuteczniej jej reprezentują i wyglądają bardziej profesjonalnie. Jasne kolory, takie jak czerwony, pomarańczowy oraz ich odcienie są często używane w tworzeniu logotypów zespołów rockowych. Ciemniejsze kolory, takie jak czarny, brązowy czy zielony są często wykorzystywane dla zespołów z dużo mroczniejszym wizerunkiem czy charakterem. Czarny kojarzy się ze śmiałością i indywidualizmem. Podobnie pomarańczowy jest kolorem, który sprawia, że logo wygląda bardziej energicznie i nadaje wizerunkowi zespołu wyrafinowany styl. Kombinacja kolorów powinna odzwierciedlać rodzaj muzyki granej przez zespół.
logo-muzyka

Wykorzystanie czcionek w projekcie logo
Większość logotypów zespołów wykorzystuje proste i modne, ale jednocześnie artystyczne czcionki. Krój pisma odgrywa kluczową rolę w stworzeniu dobrego logo zespołu. Przy projektowaniu logo zespołu rockowego często wykorzystuje się takie czcionki jak Arial Narrow, Forte, Freestyle Script i Britannic Bold. Te czcionki stylowo wyrażają charakter i rodzaj muzyki granej przez zespół. Dokładna nazwa zespołu sama staje się w takich wypadkach znakiem rozpoznawczym (logotypem). Wybranie właściwego obrazu jest ważne, jeśli chodzi o sukces zespołu.


Logotypy zespołów powinny w elegancki sposób odzwierciedlać mentalność generacji docelowej i odbiorców. Logo zespołu zwraca uwagę na muzykę poprzez swój styl. Dlatego podczas projektowania logo nie ma żadnych konkretnych ograniczeń, których należy się trzymać. Logo powinno być stworzone w nowoczesny i uderzający sposób, nadając zespołowi unikatowy styl.


 

Logo abstrakcyjne

Logo abstrakcyjne

logo-abstrakcyjne

Najistotniejsze cechy abstrakcyjnych wzorów logo.
Podstawowe problemy każdej firmy są do siebie podobne. Ich właściciele muszą brać pod uwagę to, jak są postrzegani przez klientów, opinię publiczną, potencjalnych klientów i konkurencję. Tę percepcję kształtują materiały marketingowe. Należą do nich wizytówki, broszury promocyjne, a nawet reklamy emitowane w radio czy telewizji. Ważne, by logo, które kreuje obraz firmy cechowały styl, elegancja i duży wpływ na odbiorców.
 

 

abstrakcyjne-logo-projektowanie


Wybierając wzór logotypu należy wziąć pod uwagę wiele czynników; logo firmy i odbiorcy docelowi znajdują się wysoko na tej liście. Do elementów projektu znaku firmowego zalicza się elementy abstrakcyjne, krój czcionki, kolorystykę i ilustrację. Abstrakcyjne wzory logotypów są dobre, jednak zbyt abstrakcyjne symbole nie sprawdzają się dobrze w biznesie. Oglądający mogą nie skojarzyć firmy z jej usługami, jeśli logo jest zbyt abstrakcyjne. Proste, abstrakcyjne logotypy są atrakcyjne i promują atrybuty i styl branży.

Abstrakcyjne logo musi być jednocześnie proste i skomplikowane. Prostota wzoru logo sprawia, że łatwo je odtworzyć, a jego skomplikowana strona sprawia, że klienci łatwo je rozpoznają. Obmyślając wzór logo należy wykorzystać ograniczoną ilość kolorów, unikać mętnych kolorów i rozważyć użycie kontrastów.

 

logo-abstrakcyjne-projekt


Dlaczego potrzebujemy abstrakcyjnego logo.
Konsumenci szybciej odróżniają logo abstrakcyjne od innych rodzajów znaków graficznych, co sprawia, że jest łatwiejsze w identyfikacji na rynku. Abstrakcyjne logotypy wymagają mniejszego „uzależnienia” klientów w celu uzyskania identyfikacji. Badania dowodzą, że średnia liczba utrwaleń logo była niższa w przypadku abstrakcyjnych znaków graficznych w porównaniu z pozostałymi dwoma typami (tj. opisowym i sugestywnym). Nawet jeśli klient zobaczy opakowanie mniejszą ilość razy, rozpozna markę łatwiej, jeśli na opakowaniu znajduje się abstrakcyjne logo.

 

abstrakcyjne-logo-firmowe


Znane przykłady abstrakcyjnych logotypów
Znane marki, jak Adidas i Nike wykorzystują do promocji logotypy abstrakcyjne. Ich klienci rozpoznają markę na pierwszy rzut oka. To nie przypadek, że tak wiele branż wykorzystuje symbole będące abstrakcyjnym przedstawieniem nazwy lub rodzaju firmy zawartych w prostym kształcie. Skojarzenia abstrakcyjne mają lepszy wpływ niż te obrazkowe.


Rozmiar abstrakcyjnego znaku firmowego musi być możliwy do zmienienia, by mógł spełnić wymagania promocyjne danej firmy. Abstrakcyjne logo musi wyglądać równie dobrze na wizytówkach, broszurach jak i na boku autobusu. Skomplikowane logo abstrakcyjne trudno jest powiększyć lub zmniejszyć.

 

logo-abstrakcyjne-projektowanie

 

Wzory logo

Jak ważne są dopasowane wzory logo?

znane-logotypy-wzory

 

Logo, które wybierasz dla swojej firmy może zadecydować o jej sukcesie lub porażce. Ważne, by wzór logotypu był w branży unikatowy. Jeśli logo nie jest dostosowane, może wyglądać podobnie do innych znaków firmowych i odwracać uwagę od Twojego biznesu, a także przysparzać klientów potencjalnym konkurentom. Niestandardowe logo może być zaprojektowane przez indywidualnych właścicieli firm przy użyciu oprogramowania i twórczych talentów, albo przez profesjonalnych projektantów, którzy zostali przeszkoleni w tworzeniu indywidualnych wzorów logo.

Dostosowywanie
Niezależnie od tego, czy zdecydujesz stworzyć logo samemu, czy zlecić projektowanie profesjonaliście, jego wzór musi być dostosowany. Ważne, by przejrzeć wzory logotypów konkurencji, w szczególności tych w pobliżu, by mieć pewność, że Twoje logo nie jest podobne do żadnego już istniejącego wzoru. Wiedząc jakiego motywu i zestawienia kolorów nie chcesz wykorzystać w swoim logo, możesz rozpocząć prace nad dostosowywaniem go. Ważne, by przy projektowaniu unikać używania clip-artów, ponieważ zwiększa się wtedy szansa, że logo będzie przypominać jakieś inne i mylić się klientom.

 

dopasowane-wzory-logo


Jeśli postanowisz stworzyć znak firmowy bez pomocy profesjonalistów, możesz wykorzystać każdy program dostępny w sklepach czy w Internecie. Większość komputerów ma zainstalowany fabrycznie jakiś rodzaj oprogramowania do obróbki zdjęć; bardziej zaawansowane programy można znaleźć w popularnych sklepach z elektroniką lub ściągnąć ze stron internetowych. Niektóre strony oferują programy z darmową wersją testową, albo umożliwiają stworzenie logo za pomocą ich oprogramowania, pobierając opłatę za druk logotypu. Inni oferują wszystkie usługi za darmo, jeśli umożliwi się im drukowanie ich własnych reklam na papeterii, jednak to wygląda mniej profesjonalnie.

 

dopasowane-logo-projekt


Profesjonalny projekt
Profesjonalni projektanci logotypów potrafią stworzyć dostosowane logo w krótkim czasie, ale oczywiście to musi kosztować. Cena różni się zależnie od rodzaju logotypu, który chcesz zaprojektować oraz wszelkich innych usług wymaganych od danej firmy. Ceny prostych znaków graficznych zaczynają się w granicach 100$, jednak droższe zestawy mogą zawierać również papeterię oraz projekty identyfikacji wizualnej marki. W ciągu tygodnia możesz otrzymać pełny zestaw papieru biurowego (wizytówek, kopert, papeterii z nagłówkami listowymi, itp.) z Twoim dostosowanym wzorem logotypu, gotowym szturmem podbić rynek.

 

wzor-logo-projekt

 

projektowanie-znane-logo

 

Logo na stronę. Web 2.0 - Zobacz przykłady.

Logo na stronę. Web 2.0

 

Logo do strony WEB 2.0 stanowić mogą znaki graficzne przyszłości. Styl ten jest tak popularny, szczególnie w branży IT, ze jest niemal wszechobecny. Jesteśmy specjalistami w tej dziedzinie i stworzymy logo Web 2.0, które będzie unikalne, odróżniające się od wszystkich innych na rynku. Jednak wielu ludzi nie zaznajomionych z tematem może zastanawiać się: co sprawia, że logo może być „logo Web 2.0”? Styl ten trudno wytłumaczyć, lecz łatwo wskazać na kluczowe jego elementy, jeśli wiesz, czego szukasz. Oto kilka aspektów, które mogą charakteryzować logo Web 2.0, lecz wystrzegaj się złych logo i konsekwencji ich używania.

logo-online

Duża, zaokrąglona czcionka. Do stworzenia logo Web 2.0 użyć można wielu czcionek, o ile są duże i okrągłe. Powodem tego jest przyjacielski i ciepły wizerunek, który wywołują. Ludzie postrzegają komputery jako swoich znajomych i przyjaciół, dlatego też łatwiej jest im zidentyfikować się z logo, które jest otwarte i zapraszające. Pogrubiona czcionka daje wyraz pewności siebie i trwałości, ponieważ grubsze litery są o wiele silniejsze, niż te cienkie.

 

Małe kawałki. W przypadku logo stron Web 2.0, wszystko podawane jest oglądającemu w małych kawałkach. Słowa są krótkie i zwięzłe, zwykle zapisane małą literą. Obrazy w tym stylu także są niewielkie i proste. Sprawia to, że oglądający szybciej zapamięta logo, bez poświęcaniu mu zbyt wiele uwagi. Dobry przykład stanowi logo Twitter’a, czyli logotypu serwisu społecznościowego. Jedno krótkie słowo i mały, niebieski ptaszek nie sprawiają, że można powiedzieć o nim bardzo dużo. Nikt tak naprawdę nie patrzy na nie, ale wszyscy je rozpoznają. To właśnie rozpoznawalność jest kluczowym elementem logo do stroy Web 2.0.

logo-na-strone

Jasne kolory. Wesołe, słoneczne barwy dominują w stylu logo Web. 2.0. Wiąże się to z przyjaznym wizerunkiem tego typu znaków graficznych. Klienci chcą, by ich komputer stanowił rozwiązanie, a nie problem. Logo Web 2.0 mówi, że ta konkretna firma oferuje miejsce, gdzie odpoczniesz i przyjemnie spędzisz czas.

 

Przyjazne obrazy z postaciami z kreskówek. Logo stron Web 2.0 przedstawiają zwykle przyjazne, okrągłe obrazy. Zwykle uwzględniają małe zwierzęta lub dziecięce kształty. Twitter jest na to dobrym przykładem, właśnie z powodu tego maleńkiego ptaszka – reprezentanta całej firmy. Elementy trójwymiarowe. To dość nowy dodatek, lecz staje się coraz bardziej popularny. Programy do obróbki grafiki komputerowej stają się coraz bardziej zaawansowane, a logo 3D coraz prostsze do zaprojektowania. Ponieważ wydają się być rzeczywiste, wywołują w ludziach wrażenie, że uczestniczą w czymś „naprawdę”, a nie przez ekran komputera.

logo-do-strony

Czy logo na stronę Web 2.0 wydają się dobrym wyborem w przypadku twojej firmy? Jeśli tak, porozmawiaj już dzisiaj z projektantem o tym, jak stworzyć przyjazny, barwny obraz, który nazwiesz swoim. Jeśli nie, porozmawiaj z projektantem jaki rodzaj logo byłby najlepszy dla twojej firmy. Specjalizujemy się w tworzeniu logo nie w zgodności z gatunkami, lecz zgodnie z potrzebami naszych klientów.

 

Logo ekologii i środowiska

Logo ekologii i środowiska

logo-ekologiczne


Tworzenie i rozwój świadomości marki, a szczególnie projektu logo dla firmy działającej na rzecz środowiska, lub przedsiębiorstwa, które jest przyjazne środowisku, jest stosunkowo dużym wyzwaniem. Logo ekologii i środowiska na dzisiejszym konkurencyjnym rynku muszą być stworzone przy użyciu ogólnikowych i znanych obrazów i skojarzeń. Kiedyś wystarczyło zastosować kolor zielony, by podpowiedzieć klientom, że mają do czynienia z firmą związaną ze środowiskiem i ekologią. Ale w dzisiejszych czasach, większość przedsiębiorców jest przyjazna środowisku. Jak zatem odróżnić twoją firmę od konkurencji? Konsumenci zaczynają powoli przyzwyczajać się do wizerunków i przesłań pro-środowiskowych. Niedługo, o ile już do tego nie doszło, logo środowiskowe będzie postrzegane w ten sam sposób, co każde inne logo, jak można zaobserwować w Top 10-ce Logo przyjaznych środowisku.

 

logo-ochrony-srodowiska

 

W Brandshopie pracujemy ciężko nad tym, by zrozumieć te trendy i opracowywać nieszablonowe rozwiązania, które mają na celu wyróżnić twoją firmę. Skontaktuj się z nami już dziś i dowiedz się, jak możemy pomóc tobie w stworzeniu logo środowiska i ekologii.

 

ekologia-srodowisko-logo

 

Logo biura nieruchomości.

Logo biura nieruchomości.

 

Logo biura nieruchomości – Co sprawia, że wzór logo nieruchomościgo jest skuteczny?
Branża hipoteczna to szeroka i konkurencyjna dziedzina, oferująca wiele możliwości, włącznie z kupnem domu, mieszkania lub ziemi przez potencjalnych właścicieli. By zyskać ugruntowaną pozycję na rynku branżowym każdy przedsiębiorca hipoteczny potrzebuje wyróżniającej się tożsamości wizualnej marki, by organizacja mogła przetrwać w tej niezwykle konkurencyjnej branży. Przekonywujące logo nieruchomości to idealny sposób na zdobycie uwagi potencjalnych klientów, co ostatecznie doprowadzi do szerokiego eksponowania firmy i zapewnienia wzrostu zysków ze sprzedaży. Poniżej znajduje się kilka podstawowych porad, które mogą bardzo przyczynić się do stworzenia skutecznego wzoru logo nieruchomościgo.
logo-nieruchomosci
Unikatowe grafiki lub obrazy
By logo biura nieruchomości było przekonywującym elementem budowania marki firmy, a także bardziej podobało się potencjalnym klientom, kluczowe jest umieszczenie w nim odpowiednich grafik. Wykorzystanie obrazka przedstawiającego dom lub trójkątny kształt tradycyjnego dachu domu z pewnością przyciągnie klientów do firmy.

Drukowane i profesjonalne litery
Czcionki również odgrywają istotną rolę w sprawianiu, że logo nieruchomości wygląda profesjonalnie. Wyraźne czcionki i drukowane litery skutecznie prezentują wizerunek firmy nieruchomościj, jednocześnie sprawiając, że będą one unikatowe i łatwe do zapamiętania przez klientów.
logo-developer
Zestawienie kolorów
Kolory to istotny czynnik, który ma znaczny wpływ na promocję biznesu nieruchomościgo. W tego typu znakach firmowych najczęściej wybieranymi kolorami są niebieski, indygo, brązowy i czarny, ponieważ prezentują właściwy wizerunek branży zajmującej się własnościami i nieruchomościami.

To właśnie podstawowe elementy, o których powinno się pamiętać tworząc logo nieruchomości. Dobrze zaprojektowane logo nieruchomości zapewni firmie sukces, promując usługi i atrybuty organizacji nieruchomościj w całej branży nieruchomości.

loga-nieruchomosci

 

Logo technologii i IT

Logo technologii.



Technologia informatyczna jest biznesem przyszłości. Firmy i gospodarstwa domowe zaczynają wypełniać się najnowocześniejszymi rozwiązaniami technicznymi, a ludzie wciąż czekają na kolejne. Oznacza to, że logo technologiczne mają ogromną szansę na sukces – pod warunkiem, że są w stanie zachęcić klientów do skorzystania z twoich usług.

logo-informatyka

 

Co to oznacza dla ciebie?
Oznacza to, że jeśli twój logotyp nie sprawdza się, twój biznes, nieważne jak dobrze przemyślany, może skończyć jako kolejna smutna statystka. I na odwrót, jeśli twoja firma nie radzi sobie zbyt dobrze pomimo talentu i dobrego marketingu, powinieneś rozważyć zastosowanie nowego logo technologicznego, by dać sobie szansę, na którą zasługujesz.

 

Co czyni logo technologiczne udanym?
Pierwszą i najważniejszą zasadą jest to, że powinno mówić, w jakiej branży działasz. Istnieje na to wiele sposobów. Możesz zastosować obrazy nawiązujące do technologii informatycznej, jak komputery i dyski cd/dvd. Z drugiej strony, wielu ludzi odniosło sukces używając logo przedstawiających kształty zamiast obrazów. Kwadraty i sześciany są popularnym wyborem, ponieważ są solidne i bezpośrednie, czego wielu ludzi od ciebie oczekuje. Ponadto, są to także kształty wielu urządzeń, jak na przykład dysków twardych, dlatego tak wielu ludzi wiąże kwadrat i sześcian z rynkiem informatycznym.

grafika-it

 

Trójkąty zdają sie być dobrym wyborem na logo informatyczne. Nie tylko stanowią najsilniejszy kształt geometrii, ale kojarzą się także z piramidami, górami i innymi strukturami o silnym i ponadczasowym charakterze. Jeśli chcesz przedstawić swoją firmą jako solidnego lidera rynku, z całą pewnością warto rozważyć logo o sile trójkątnego kształtu.

 

Kolor jest istotnym czynnikiem w wyborze logo IT.

 

Wiele firm preferuje jasne kolory, ponieważ przykuwają uwagę. Decydując się na podstawową paletę barw, jak ta używana przez Google, ludzie odbiorą twoje przedsiębiorstwo jako zabawne i dziecinne. Z drugiej strony, każda paleta barw uwzględniająca czerń i biel może być równie skuteczna, jeśli zdoła oddać ducha twojej marki. Jak widać w naszym wpisie blogowym o Top 10 logo oprogramowania i sprzętu, kolory mogą być użyte na różne sposoby, gwarantując sukces przedsiębiorstwa.

loga-informatyka

 

Jak widać, nie istnieją konkretne reguły tworzenia logo technologicznych. Masz wolną rękę w wyborze odmiennych kształtów, obrazów i kolorów. Jesteś w stanie określić nawet nastrój twojego logo. Jest to jedna z zalet zatrudnienia profesjonalnego projektanta logo, który stworzy wyjątkowy projekt, dopasowany do twoich potrzeb i unikalny tylko dla ciebie. Da to twojej firmie niezbędną przewagę nad konkurencją – coś, czego nie zapewni ci żaden amatorski lub seryjny projekt logo.

 

Czy jesteś gotowy na to, by zapewnić swojej firmie sukces? Jeśli odpowiedź brzmi tak, skontaktuj się z wykwalifikowanym projektantem już dzisiaj i dowiedz się, jak profesjonalny znak graficzny jest w stanie odmienić losy twojego przedsiębiorstwa.

 

Logo komputerowe

Logo komputerowe

Branże wykorzystujące komputery doświadczają obecnie olbrzymiego wzrostu popularności ze względu na ich szeroki wachlarz usług. Logo komputerowe są przeznaczone szczególnie dla tych branż i firm; mają na celu przedstawienie ich produktów i usług klientom. Dobry wzór logotypu komputerowego jest w zasadzie wizerunkiem marki, który ucieleśnia pomysł, styl i charakter firmy. Określone elementy sprawiają, że logo komputerowe wyróżnia się wśród konkurencji. Poniżej wymienione są ważne elementy, które powinny zostać wzięte pod uwagę podczas projektowania logo komputerowego.
loga-komputerowe
Wybierz trafną paletę kolorów dla logo komputerowego
Kolory odgrywają znaczną rolę w tworzeniu wzoru logotypu komputerowego. Nie tylko polepszają one ogólny wygląd logo, ale także przedstawiają ideologię i charakter firmy. Rozmaite odcienie niebieskiego, czarnego, zielonego, szarego i pomarańczowego to najlepsze z możliwości wyboru dla logo komputerowego. Te kolory mogą z powodzeniem symbolizować tworzenie oprogramowania, networking i technologiczne aspekty branży komputerowej.

Wybierz właściwe czcionki dla wzoru logo komputerowego
W komputerowym znaku firmowym właściwy wybór kroju pisma również jest ważny. Proste i ekspresyjne kroje sprawią, że tekst będzie zrozumiały dla oglądających. We wzorach logotypów komputerowych często wykorzystuje się takie czcionki jak Arial i Verdana.
logo-komputer
Wykorzystaj odpowiednie grafiki w logo komputerowym
Wykorzystanie odpowiednich grafik jest również niezbędne do demonstracji idei i stylu firmy. Unikatowe grafiki i kreatywne elementy wzoru w logo komputerowych mogą ulepszyć wszystkie inne niezbędne elementy logo. Dlatego też, wybór grafiki w odpowiednim stylu jest kluczowy, jeśli chodzi o stworzenie skutecznego logo firmy.
logo-komputerowe
Wiarygodny znak graficzny z pewnością zapewni firmie rozpoznawalne miejsce w świecie biznesu. Wyżej wymienionych zostało kilka istotnych elementów, które składają się na unikatowy wzór logo dla biznesu. Odgrywa on niezbędną rolę w rozwijaniu biznesu komputerowego na całym świecie.

 

Logo ilustrowane.

Logo ilustrowane.
Zobacz nalepsze praktyki w branży identyfikacji.

ilustrowane-logo-firmowe

 

Zaprojektowanie dobrego, konkretnego logo dla firmy przez większość czasu stanowi dylemat. Zdarza się, że łączenie kolorów mylone jest ze znakomitym projektem graficznym. Zawsze powinno się pamiętać, że logo samochodowe i motoryzacyjne, jest kluczowym znakiem towarowym firmy. Logo ilustracyjne jest najbardziej znaczącym i wpływowym elementem budowania wizerunku. Powinno ono promieniować podejściem firmy w przynoszący korzyści sposób. Odbiorcy powinni być w stanie dowiedzieć się dzięki logo o charakterze, jakości i podstawowych zasadach, według których działa firma. Nie są to jedyne kwestie, którymi zajmuje się logo. Istnieje również kilka innych ważnych funkcji logo, które powinny mieć długofalowy i konstrukcyjny wpływ na obecnych i potencjalnych klientów.

 

ilustrowane-logo-firmowe-projektowanie


Kolory logo ilustrowane
Właściwa kombinacja kolorów w logo ilustracyjnym jest niezbędna, by robiło wrażenie. Wystarczy pomyśleć o logotypach międzynarodowych marek. Ich kolorystyka jest tak mocna, że nawet, jeśli widoczna jest tylko część logo, można z łatwością rozpoznać nazwę marki. To jest właśnie potęga logo ilustracyjnego.

Styl logo ilustowanego
Styl ilustracyjnego znaku graficznego powinien być bardzo kreatywny, by wywierał długotrwały wpływ. Kluczem do sukcesu logotypu ilustracyjnego jest sprawienie, że będzie łatwy do zapamiętania. Ale w niektórych przypadkach projekt artystyczny sprawdza się bardzo dobrze w wywoływaniu silnego wrażenia na odbiorcach.

 

logo-ilustrowane


Czcionki dla logo ilustrowanego
Przed wyborem czcionek zaleca się oszacowanie głównego medium docelowego logo. Większość logotypów ilustracyjnych wykorzystuje się na różnych materiałach, dlatego należy wybierać widoczne czcionki. Niekiedy jednak bardzo kreatywne i artystyczne czcionki są bardzo odpowiednie dla logotypów ilustracyjnych

Jak wspomniano na początku tego artykułu, znaki firmowe są najpotężniejszą częścią organizacji. Mogą one w łatwy sposób wyrazić charakter firmy. Zawsze należy przeanalizować cały profil firmy przed zaprojektowaniem jej logo. Zaleca się również usługi doświadczonych projektantów, ponieważ logo jest przyszłością firmy. Zawsze należy też zamawiać kilka wersji logotypu, ponieważ różnorodność zapewnia więcej opcji wyboru właściwego logo.

 

logo-ilustrowane-projekt

 

Logo samochodowe i motoryzacyjne. Wzory i przykłady.

Logo samochodowe i motoryzacyjne.
Najlepsze wzory i przykłady z branży.

Ludzie kupujący samochody zwykli rozważać wiele opcji, odwiedzając kolejnych dilerów, jeden po drugim. Bywało też, że podjęcie decyzji zajmowało im tygodnie, a nawet miesiące. Często potencjalny klient odwiedzał 3, 4 różne miejsca, aby porównać ceny i ocenić jakość obsługi salonu. Logo samochodów także odgrywało dużą rolę. Projekt logotypu był wtedy dobrym pomysłem, ale nie na tyle istotnym, by mógł zaważyć na ewentualnej utracie potencjalnego klienta. Dzisiejszy klient nie grzeszy cierpliwością. Internet sprawił, że każdy z nas ma natychmiastowy dostęp do wszelkich informacji. Możemy z łatwością odwiedzić od 30 do 340 odmiennych stron, aby porównać ceny i jakość obsługi klienta. Biorąc pod uwagę taką ilość informacji przepływającą przez głowy ludzi z tak zawrotną szybkością, posiadanie logo samochodowego jest koniecznością.

 

Klienci zanim jeszcze zaczną zakupy, mają już w głowie określony typ samochodu. To, czego naprawdę szukają, jest osoba, która by im ten samochód sprzedała. Twój logotyp powie im, dlaczego twój model jest tym, którego potrzebują. Po tym, jak zostają zasypani masą nowych informacji, typowy konsument nie zapamięta większości z tego, co przeczytał. Jednak odpowiednie zaprojektowane logo samochodowe sprawi, że twój klient uzna twoją ofertę za atrakcyjną. Znak graficzny jest magnesem, który sprawi, że konsument zostanie przez ciebie przyciągnięty.

 

Jeśli jesteś w stanie postaraj się przypomnieć sobie produkty z następującej listy logo: różowy królik grający na bębenku, złote łuki; biały, błyszczący zamek (Energizer, McDonalds, Disneyland). Teraz możesz sobie uzmysłowić potęgę logo. Istnieją logotypy motoryzacyjne w praktycznie każdej branży, ale istotne jest, abyś miał swoje własne, ponieważ musisz sprawić, abyś był szerzej rozpoznawalny. Istnieje powiedzenie: „Obraz przemawia prościej i skuteczniej niż słowa”. W biznesie to powiedzenie powinno brzmieć „Obraz wart jest tysiące dolarów”. Suma pieniędzy, jaka jest wydawana każdego roku na reklamę może być zmniejszona o znaczny procent, jeśli tylko zdobędziesz odpowiedni znak graficzny, który będzie rozpoznawalny na rynku.

 

Projektanci z Brandshop’u mogą włączyć w logo nazwę twojej firmy, lub obrazy przedstawiające rodzaj sprzedawanego przez ciebie samochodu. Posiadanie pomysłowego logo jest niezwykle przydatnym narzędziem promocji. Możesz skorzystać także z jednego z naszych szablonów samochodowych w celu stworzenia pięknej strony internetowej. Logotypy dotrą tam, gdzie wiele reklam nie jest w stanie.

 

Loga samochodowe powinny być także umieszczone na wizytówkach, kopertach i pieczątkach. Będą widniały na drzwiach twoich samochodów, albo jako niewielkie magnesy, które możesz podarować swoim klientom, aby zawsze mieli przed oczami twój znak firmowy. Logo możesz także umieścić jako reklamę w prasie - obniży to także koszty druku, ponieważ sam logotyp wystarczy, aby ludzie wiedzieli, czym zajmuje się twoja firma.

 

Logo motoryzacyjne są niczym więcej niż symbolami: symbolami, które kojarzone są z twoimi samochodami. Tożsamość twojej firmy musi dotrzeć do ludzi w najprostszy z możliwych sposobów. Daj im do zapamiętania nieskomplikowany znak graficzny. Kiedy staną przed ważną decyzją kupna nowego auta, zwrócą się do twojej firmy. Twoje logo sprzeda samochód za ciebie.

 

Gdzie i jak stworzyć dobre logo?

Logo - to król identyfikacji wizualnej Twojego biznesu. Działania marketingowe są osłabione, jeśli wykorzystują logo niezbyt imponującej jakości. Jeśli mają się udać, odpowiednie logo staje się niezbędne. Gdy znak firmowy przygotowany jest tak, jak powinien, możemy zacząć pracę z owocnym marketingiem.

Czytaj więcej

 

Wzory i przykłady: Jak stworzyć dobre foldery reklamowe?

foldery_reklamowe_ktore_dzialaja_jak_magnesMała ulotka jest dla Ciebie za mała, a gruby katalog ofertowy - za gruby? Zobacz, jak dzięki folderom reklamowym możesz osiągnąć kompromisowe rozwiązanie oferujące wielki marketingowy potencjał przy rozsądnym budżecie!

Czytaj więcej

 

Wzory i przykłady: Jak zaprojektować dobre wizytówki firmowe?

dowiedz_sie_jak_skuteczna_moze_byc_wizytowkaOdchodząc od standardowego projektu wizytówki, możesz zajść naprawdę daleko. Oto kilka naszych niestandardowych propozycji, które przynieść mogą ponadstandarodwe korzyści.

Czytaj więcej

 

Wzory i przykłady: Jak stworzyć dobre koperty firmowe?

koperty-firmowe-swietny-sposob-na-wysoka-wiarygodnoscKoperta jako narzędzie promocji Twojej firmy? Oczywiście – przecież to druk, który zobaczy każdy z Twoich klientów, napotka go też zapewne wiele innych osób. Nierzadko, koperta wędruje przez całą Polskę lub nawet inne kraje, przechodzi przez ręce setek osób i miejsca, w których nigdy nie byłeś Ty ani Twoi przedstawiciele handlowi – wykorzystanie takiego potencjału wydaje się być bardzo dobrym pomysłem.

Czytaj więcej

 

Wzory i przykłady: Jak zaprojektować dobre teczki ofertowe?

dojrzale-propozycje-handlowe-powinny-byc-elegancko-zapakowane-np-w-teczki-ofertoweWyjątkowość teczki jako materiału marketingowego leży w jej żywotności. Teczki firmowe używa się wszędzie, bo wszędzie się przydaje. Niezależnie od tego, co chcesz zapakować, przechować, uchronić od zgubienia – kartonowa teczka świetnie wypełni swoje zadanie.

Czytaj więcej

 

Wzory i przykłady: Jak zaprojektować zawieszki reklamowe?

nietuzinkowe-zawieszki-firmowe-stylprestiz-i-elegancja-to-sie-po-prostu-oplacaNiewielki budżet, wielkie znaczenie - uczyń swoje produkty atrakcyjniejszymi i kontaktuj się ze swymi klientami również w trakcie i po dokonaniu zakupu. Zawieszki cenowe - Kliencie na pewno to docenią!

Czytaj więcej

 

Wzory i przykłady: Jak stworzyć dobre plakaty reklamowe?

dlaczego-twoja-firma-nie-miala-by-byc-slawna-czyli-plakaty-reklamoweKlasyczny plakat .
Stosowany z powodzeniem od niepamiętnych czasów.
Na pewno nie zawiedzie i w Twoim przypadku. Jak najlepiej wykorzystać ten ogromny potencjał?

Czytaj więcej

 

Wzory i przykłady: Jak stworzyć dobre ulotki reklamowe?

zaprojektuj-ulotki-ktore-naprawde-dzialajaSą tak powszechnie utożsamiane z reklamą i marketingiem, że znalazły się nawet w naszej nazwie. Istnieją jednak ulotki i ulotki reklamowe. Lepsze i gorsze - tutaj skupiamy się wyłącznie na tym pierwszym rodzaju.

Czytaj więcej

 

Wzory i przykłady: Jak stworzyć dobre pocztowki reklamowe?

zwieksz-sprzedaz-dzieki-atrakcyjnym-pocztowkom-kuponomOdpowiednio napisany list zawsze doczeka się odpowiedzi; jak przygotować kampanię pocztówkową, która zadziwi Cię skutecznoścI? Po pierwsze: Stwórz pocztówki, które naprawdę działają.

Czytaj więcej

 

Poznaj historię skutecznych wizytówek.

wspaniale-wizytowki-firmowe-i-udane-biznes-kartyO ogromnej roli wizytówek w kontaktach handlowych napisano już chyba wszystko; nigdy jednak dość powtarzania jak ważne jest, by ów niewielki kartonik z nazwiskiem pozytywnie wyróżniał się z tłumu. Tutaj znajdziesz parę uwag, które mogą być pomocne w osiągnięciu tego celu.

Czytaj więcej

 

Wzory i przykłady: Jak stworzyć dobre kupony promocyjne?

malutkie-bileciki-czy-kupony-promocyjne-czesto-zdzialaja-cudaMałe, ale wszechobecne - profesjonalnie kupony i bileciki reklamowe zaprojektowane i wydrukowane w skutecznym nakładzie nawet najmniejsze druki potrafią zadziwić efektywnością. Jak się zabrać do ich jak najlepszego przygotowania?

Czytaj więcej

 

Wzory i przykłady: Jak stworzyć dobre notesy firmowe?

niezwykle-gadzety-reklamowe-i-firmowe-upominkiNie ma niczego za darmo - ta zasada wydaje się tak niewzruszona, że zwiększa to tylko nasze zadowolenie, gdy udaje się zdobyć coś atrakcyjnego kosztem nieco mniejszym, niż się do tego przyzwyczailiśmy. Podobne zadowolenie odczuje osoba, która będzie miała możliwość skorzystania z notesów - upominków stworzonych przez Twoją firmę.

Czytaj więcej

 

Wzory i przykłady: Jak stworzyć dobry papier firmowy?

papiery-firmowe-czyli-swiadectwo-dojrzalosciTen papier firmowy będzie towarzyszył w codziennej pracy zarówno Twoim klientom, jak i Tobie. Oto parę uwag, które mogą Ci uczynić to towarzystwo przyjemniejszym i korzystniejszym dla obu stron.

Czytaj więcej

 

Wzory i przykłady: Jak stworzyć dobre broszury reklamowe?

dlaczego-dobre-broszury-stana-sie-twoim-najlepszym-handlowcemNie możesz być wszędzie i nie zdążysz porozmawiać z każdym. Zaprezentuj swoją firmę wszędzie, gdzie zapragniesz prezentując broszury, które powiedzą więcej niż milion słów.

Czytaj więcej

 


Darmowa oferta

- już za kilka chwil na Twojej skrzynce.

Napisz tu kilka słów o swoim projekcie:

Co otrzymam, bezpłatnie?

- Cennik usług,
- opis terminów i sposobu realizacji,
- gwarancję bezpieczeństwa i poufności,
- 100% bez spamu!

Prawa autorskie - Detektor Plagiatów | Logo i nazwa dla firmy | Mapa strony