Brandshop
Twoja firma jest już świetna!
Twoje projekty, też powinny takie być.

10      prostych sposobów na wyróżnienie twojej ulotki z tłumu szarej konkurencji. 



Ulotka jest niedrogą i niezwykle efektywną formą przykucia uwagi na zatłoczonym konkurencją rynku. Jak jednak sprawić, aby wyróżniała się z tłumu? Oto kilka technik używanych przez profesjonalnych projektantów:

1.Stwórz nagłówek lub tytuł o chwytliwej nazwie.

Spraw, by był łatwo zapamiętywany, niezwykły, lub prowokujący. Wykorzystaj kilka przemyślanych, mocnych słów. Popularne tytuły zawierają jeden z następujących wyrazów łatwy, sekrety, umożliwiać, w końcu, tajniki, oszczędny, jak (coś zrobić), darmowe dodatki, teraz możesz, odkryj, sprawdzony.

 

2. Użyj kolorowych, efektownych grafik.

Jedna duża ilustracja odniesie lepszy efekt, niż kilka małych. Niezwykłe zdjęcie lub grafika przykuwa uwagę¸ tworzy nastrój, uzupełnia twoją historię. Ilustracja stanowi centralny punkt ulotki i umożliwia przyciągnięcie klientów. Możesz zakupić niedrogie zbiory fotografii, dostępne w internecie. Pobierz pojedyncze zdjęcia, albo zaopatrz się w jeden z wielu dostępnych CD zawierający setki fotografii.

 

ulotka-firmowa

 

3.Skup się na zaletach swojego produktu lub usługi.

Klienci zadadzą sobie pytanie, „Co ja z tego będę miał?” Postaw się na ich miejscu i stwórz ulotkę, wykorzystując słowa „ty” i „twój”. Unikaj stosowania słów jak: my, nasze, ja. Upewnij się, że tekst jest krótki i konkretny. Niektóre z najmocniejszych słów to: darmowy, zaoszczędź, kochać, nowy, wyniki, gwarantowany. Rozdziel długie paragrafy punktorami i umieść je w oddzielnych tabelkach.

 

4. Użyj przekonywujących świadectw, referencji i studium przypadków

Nic nie działa równie dobrze, jak dowód poparcia i podziękowania ze strony zadowolonego klienta, szczególnie, jeśli przedstawia pozytywne wrażenia i doświadczenia ze stosowania twojego produktu lub usługi. Upewnij się, że zamieścisz w swoim materiale dane takiej osoby: imię i nazwisko, nazwę firmy i adres.

 

5.Zorganizuj swoje strony przy pomocy tabelek, linii i obszarów kontrastujących ze sobą kolorów.

Nie musisz zapełniać swojej ulotki monolitem tekstu i grafik. Pomyśl o wykorzystaniu białych przestrzeni, by upewnić się, że określone elementy wyróżniają się w wystarczającym stopniu, a cała ulotka jest łatwa do odczytania.

 

6. Spraw, by twoje argumenty można było łatwo zidentyfikować.

Zaznacz tytuły i podpisy przy pomocy pogrubienia, ale unikaj stosowania CAPS LOCKA, ponieważ są wtedy trudniejsze do odczytania.

 

reklamowa-ulotka-firmowa

 

7. Nie komplikuj.

Twoja ulotka powinna być prosta, wykorzystuj nie więcej, niż dwa rodzaje czcionki. Pamiętaj, aby wyrównywać elementy według siatki. Twój program do tworzenia layout’u zapewni ci podstawowe wskazówki i pomoc. Użyj opcji „przeskocz do wskazówek”, by w łatwy sposób wyrównać elementy według siatki. Pamiętaj o ustawieniu marginesów dla drukowania. Radzę stworzyć layout z marginesami o wartości 1/2" na wszystkich stronach, lub dodać 1/8” dla spadów drukarskich w przypadku tych elementów, które wychodzą poza obszar druku.

 

8. Nie zapominaj o korekcie.

Niech ktoś inny sprawdzi twoją pracę. Upewnij się, że dobrze wypełniłeś informacje kontaktowe. Wykręć numery podane na ulotce, by zobaczyć, że są zapisane prawidłowo. Wpisz adres url w swoja przeglądarkę.

 

9. Jeśli twój budżet jest ograniczony, spróbuj tego.

Wybierz jasny, lub inny unikalny papier i wydrukuj wszystko w czerni. Użyj odcieni szarości, by nadać odpowiedni koloryt, kontrastujący z jasnym tłem.

 

10. Zaoferuj zniżkę lub specjalną, ograniczoną czasowo ofertę.

Zaprojektuj kupon i umieść go w dolnej części ulotki. Upewnij się, że wyraźnie zaznaczyłeś czas trwania oferty i inne ograniczenia związane z jej korzystania. Jeśli jest to kupon wysłany drogą pocztową, zadbaj o to, by zawierał szczegóły sposobu płatności, wraz z miejscami do wypełnienia takimi informacjami jak numer karty kredytowej, adres, etc.

 

Tworząc swoją ulotkę, nie musisz wymyślać koła na nowo.
Użyj sprawdzonych technik, a zobaczysz, jak wielkie efekty są w stanie przynieść.

 

Darmowa oferta

- już za kilka chwil na Twojej skrzynce.

Napisz tu kilka słów o swoim projekcie:

Co otrzymam, bezpłatnie?

- Cennik usług,
- opis terminów i sposobu realizacji,
- gwarancję bezpieczeństwa i poufności,
- 100% bez spamu!

Prawa autorskie - Detektor Plagiatów | Logo i nazwa dla firmy | Mapa strony