Brandshop
Twoja firma jest już świetna!
Twoje projekty, też powinny takie być.

Co mówi o Tobie twoja wizytówka? 

 


Mam nadzieję, że posiadasz już swoją wizytówkę. ale jeśli tak nie jest, powinieneś koniecznie ją stworzyć. Wizytówki są czymś, co bierzemy za pewnik, choć nie zawsze powinniśmy. Wygląd, odczucia i informacje zawarte na takim dokumencie pomagają ludziom zrozumieć, co o tobie myślą, jak cię postrzegają i, co najważniejsze, czy ciebie zapamiętają.

 

 

Kiedy kończysz rozmowę, a druga strona posiada twoją wizytówkę, twoja tożsamość ogranicza się do tego kawałka papieru. Dlatego też twoja wizytówka nie powinna mówić jedynie dla kogo pracujesz, zawierać twoich danych kontaktowych i tego, czym się zajmujesz, ale powinna także mówić coś o tobie. Nie w sensie dosłownym, lecz kreować pewne wyobrażenie na twój temat.


Na przykład, jeśli miałbym dać tobie swoją wizytówkę, prawdopodobnie pomyślałbyś, że jestem ciepłą, przyjazną osobą z następujących powodów:

- Jest gruba i miękka w dotyku

- Rogi wizytówki są zaokrąglone

- Jest w kolorze zielonym

- Czcionka ma zaokrąglone końcówki

 

 

Głównym powodem, dla którego stworzyłem swoją wizytówkę wywołującą takie wrażenia, jest to, że kiedy wręczam ją ludziom, chcę, żeby odczuli ciepło i troskę. Jest to dla mnie niezwykle ważne, ponieważ naprawdę troszczę się o innych i chcę się upewnić, że ludzie to zapamiętają i odezwą się do mnie za jakiś czas.


Jeśli nie masz wizytówki i chcesz stworzyć swoją własną, oto kilka wskazówek, o których powinieneś pamiętać:

 

Kolor – zwykle nie przywiązujemy do tego uwagi, ale każda barwa ma inne znaczenie.

 

Papier – jakość twojej wizytówki dużo o tobie mówi. Ostatnią rzeczą, jaką chcesz, jest korzystanie z taniego papieru lub innego sztywnego tworzywa, które nie pozwala na pisanie po nim.

 

Unikalność – jeśli twoja wizytówka nie wyróżnia się z tłumu innych podobnych dokumentów, to małe są szanse na to, by ktoś ją zauważył. Musisz zadbać, by była w jakiś sposób unikalna.

 

Czcionka – czcionki mówia coś o tobie , więc wybierz taką, która najlepiej przedstawia to, kim jesteś. Upewnij się także, że można ją łatwo odczytać.

 

Wrażenie – smak i gust są istotnymi odczuciami, które posiada większość z nas, a twoja wizytówka powinna to uszanować. Jeśli chcesz wyrazić, że jesteś przyjazną, łagodną osobą, upewnij się, że twoja wizytówka jest miękka w dotyku i ma zaokrąglone rogi. Jeśli chcesz dać sygnał, że jesteś bardziej zdecydowany i zorganizowany, wykorzystaj wizytówkę o ostrych rogach.

 

 

Zanim wręczysz swoją wizytówkę drugiej osobie, upewnij się, że zawiera te informacje, które powinna. Pamiętaj, że powinna mówić o tobie coś prawdziwego. Pozwoli to ludziom lepiej cię zapamiętać, albo przynajmniej da ci nadzieję na to, że kiedyś się z tobą skontaktują.

 

 

Darmowa oferta

- już za kilka chwil na Twojej skrzynce.

Napisz tu kilka słów o swoim projekcie:

Co otrzymam, bezpłatnie?

- Cennik usług,
- opis terminów i sposobu realizacji,
- gwarancję bezpieczeństwa i poufności,
- 100% bez spamu!

Prawa autorskie - Detektor Plagiatów | Logo i nazwa dla firmy | Mapa strony