Brandshop
Twoja firma jest już świetna!
Twoje projekty, też powinny takie być.

Dlaczego projektowanie papieru firmowego, jest tak ważne ?


Papier firmy i artykuły piśmiennicze, tak samo jak logo i wizytówki, powinny być spójne i współgrać z tożsamością firmy. Twój papier firmowy powinien odzwierciedlać twoją działalność, a także grupę docelową, do której pragniesz dotrzeć. InterOrb weźmie pod uwagę jaki rodzaj informacji chcesz zamieścić w nagłówku, kim są twoi odbiorcy, jaki rodzaj komunikatu chcesz im wysłać i jakich rezultatów się spodziewasz.


papier-firmowy

Twój papier listowy musi zawierać efektywną grafikę. W większości przypadków, papier firmowy będzie pierwszą rzeczą, z jaką zetknie się twój przyszły klient, dlatego tak ważne jest, by wywierał pozytywne wrażenie. Musi zawierać wszelkie niezbędne informacje, zaprezentowane w przystępny sposób.

 

projektowanie-papieru-firmowego

 

Zaprojektuj swój papier firmowy:

Papier listowy stanowi integralną część tożsamości twojej firmy. Twoje logo, wizytówki, nagłówki i koperty powinny wyglądać tak, jakby stanowiły całość. Tożsamość twojej firmy i twoje cele, logo i hasło reklamowe są tymi elementami, które powinny być ujednolicone w pierwszej kolejności. Papier, który wybierzesz do druku swoich dokumentów, powinien być najwyższej jakości, ponieważ wpływa to na odbiór i postrzeganie danego przedsiębiorstwa.

 

projekt-papieru-firmowego

 

Informacja na twoim papierze listowym:

Wszystkie informacje na twoim papierze listowym powinny być rozmieszczone w sposób symetryczny. Zazwyczaj w ich skład wchodzi nazwa twojej firmy, logo, lokalizacja, telefon, email i adres url. Sposób, w jaki zostaną przedstawione, wpływa na efektywność twoich dokumentów.

 

projektowanie-papier-firmowy

 

Kolory na papierze listowym także powinny odzwierciedlać twoją firmę. Wszystkie elementy drukowane (kolory, grafika, czcionka, style, etc) muszą być tworzone w spójności z wizerunkiem firmy, by produkt finalny faktycznie oddawał jej obraz. Zastosowanie materiałów wysokiej jakości z pewnością pomoże ci osiągnąć sukces - i powinno być to traktowane jako inwestycja w poprawę wizerunku firmy.


projekt-papier-firmowy


Podstawy projektowania papieru firmowego.


Kolory

Dobór kolorów powinien być niezwykle rozważny i współgrać z logo firmy i wartościami, które reprezentuje. Zastosowanie zbyt dużej ilości kolorów nie jest dobrym pomysłem, chyba że twoja firma działa w branży związanej ze sztuką, modą, etc. Zwykle przy projektowaniu papieru listowego używa się trzech kolorów. Podstawową zasadą jest zachowanie prostoty projektu.

 

Prostota:

Proste i nieskomplikowane projekty papieru listowego są wskaźnikiem profesjonalizmu danej firmy, dzięki czemu przyciągają uwagę innych ludzi. Te natomiast, które cechują się przerostem formy, nie zostaną odebrane zbyt dobrze. Projekt powinien być niewielki i zajmować jedną ze stron papieru, zamiast jego cały obszar.

 

Jednolitość:

Papier firmowy i koperty powinny mieć podobne, ujednolicone projekty. Twoja firma powinna mieć jeden, główny styl projektowy, ponieważ używanie większej ich ilości wywołuje mętlik w głowach odbiorców.

 

Papier wysokiej jakości:

Papier używany do produkcji papieru firmowego i kopert powinien być najwyższej jakości, ponieważ wywrze dzięki temu lepsze wrażenie. Dobór odpowiedniego materiału potraktować musisz jako niezbędną inwestycję w wizerunek firmy..

 

papier-firmowy-projekt

 

Odpowiednio zaprojektowane materiały piśmiennicze, koperty i wizytówki zawsze pozostawią dobre wrażenie.



 

Darmowa oferta

- już za kilka chwil na Twojej skrzynce.

Napisz tu kilka słów o swoim projekcie:

Co otrzymam, bezpłatnie?

- Cennik usług,
- opis terminów i sposobu realizacji,
- gwarancję bezpieczeństwa i poufności,
- 100% bez spamu!

Prawa autorskie - Detektor Plagiatów | Logo i nazwa dla firmy | Mapa strony