Brandshop
Twoja firma jest już świetna!
Twoje projekty, też powinny takie być.

Ten artykuł zawiera również listę przykładów i wzorów broszur reklamowych.

 

Jak stworzyć dobre broszury reklamowe?

Gdy klient może przeczytać, jak wiele korzyści dostanie od Ciebie, i potem rzeczywiście je dostaje - zwyciężyłeś. Takie właśnie jest zadanie perfekcyjnie przygotowanej broszury - idealnie dopasowana do profilu firmy jest w stanie zachwycić klienta, obiecać mu wiele a potem dotrzymać wszystkich przyrzeczeń. Nieważne są tutaj Twoje obroty - poziom jakości i profesjonalizmu cechujący największe korporacje jest w pełni dostępny, jeśli wiesz dokładnie, czego potrzebujesz Ty i Twoi klienci. Dopilnuj więc, aby mieli oni szansę poznać wszystkie zalety Twojego biznesu i przygotuj dla nich materiały, dzięki którym ujrzą Twoje produkty w najlepszym świetle. Pamiętaj, że dla wielu klientów kontakt z Twoimi materiałami marketingowymi będzie jedyną okazją wyrobienia sobie opinii (i złożenia ewentualnych zamówień) - dla tych kilkunastu sekund, które uczynią Twoją firmę wielką, warto jest podjąć wyzwanie i stworzyć projekt broszury, z której będziesz dumny!

 

broszury-reklamowe

 

Jak sprawić, by Twoja broszura była broszurą bardziej niż inne?

  • Daj czytelnikowi powód do czytania
    Jeśli okładka Twojej broszury nie kusi do jej otwarcia, zostanie ona w większości przypadków wyrzucona bez czytania. Zawartość musi być jasna i łatwa do zrozumienia. Dodaj z wierzchu zapowiedź atrakcyjnego wnętrza - informację o promocji, konkursie bądź atrakcyjnym cenniku. Mało kto nie ulegnie hasłu "oferta ograniczona czasowo" bądź „oszczędności wewnątrz!”. Jeśli decydujesz się na umieszczenie logo na widocznym miejscu, dopilnuj aby nie było zbyt duże - nie powinno stać się głównym wizualnym elementem ulotki.

 

dobre-broszury

 

  • Uszereguj logicznie potrzeby klienta
    Gdy masz już przygotowaną i obmyślaną zawartość całej ulotki, pozostaje jej tylko nadać te cechy, które odróżniają broszurę czytaną i zabieraną do domu od tej wyrzucanej do pierwszego kosza na śmieci. Jednym z lepszych sposobów postępowania jest postawienie się w roli potencjalnego klienta i zadanie sobie pytań, które on mógłby sobie zadać. Następnym krokiem będzie umieszczenie odpowiedzi na te pytania w projekcie. Twoja broszura może stać się wyraźnie łatwiejsza w odbiorze i skuteczniejsza w działaniu.

 

dobre-broszury-reklamowe

 

  • Zatrzymaj klienta
    Jeśli Twoja broszura zawiera głównie proste twierdzenia o wspaniałości Twojej firmy, atrakcyjności produktów i zadowoleniu potencjalnych klientów, nie będzie ona funkcjonować zbyt długo. Nawet stali klienci szybko pozbędą się Twoich materiałów, gdy nie będą mieli dobrego powodu, by tego nie robić. Jeśli jednak broszura zawiera użyteczne i zawsze pomocne treści, klienci chętniej wrócą do niej od czasu do czasu. Dodanie paru przydatnych informacji, wyjaśnień bądź odpowiedzi na często zadawane pytania sprawi, że klient częściej wróci do Twojej broszury.

 

broszury-reklamowe-projekt

 

  • Zmobilizuj klientów do działania
    Poinformowałeś wszystkich o swojej ofercie? Zachęć ich teraz do szybkiego skorzystania z niej! "Działaj szybko", "Odwiedź naszą stronę aby złożyć zamówienie" - to typowe wezwania do aktywnego skorzystania z Twojej oferty. Nawet najlepsza broszura jest warta tylko tyle, ile zysku jest w stanie wygenerować. Aby zwiększyć ten wskaźnik, warto umieścić zachęty i atrakcyjne promocje na każdej stronie projektu. Spraw, aby klientom chciało się odpowiedzieć na Twoje propozycje.

projekt-broszury-reklamowe

Jak wyglądają najlepsze broszury świata?

Gdy Twoje marzenia mobilizują Cię na tyle silnie, że jesteś w stanie oderwać się od biznesowych schematów - jesteśmy na miejscu, aby zaoferować Ci unikalne rozwiązania projektowe.
Indywidualny, wyjątkowy projekt graficzny to wyzwanie, którego zawsze podejmujemy się z przyjemnością. Jest bowiem nieskończenie wiele sposobów, aby wyróżnić się z otoczenia i przyciągnąć spojrzenia klientów i bardzo dużo powodów do skorzystania chociaż z części.

Chciałbyś, aby klient nie zapomniał numeru Twego telefonu? Zamiast liczyć na ich pamięć, zamień część swojej ulotki bądź broszury na odrywane, firmowe wizytówki w naturalnej skali. Bez wątpienia zrobisz wrażenie na każdym, kto zobaczy Twoje ulotki - to jakby spotkać się z kilkoma klientami jednocześnie - zamiast jeden ulotki w koszu masz trzy wizytówki, spokojnie czekające na odpowiedni moment w kieszeniach klientów.

Inny przykład - czy wizytówka musi być mała, sztywna i prostokątna? Prawie zawsze musi - ale dlaczego miałbyś podążać za tym schematem? Posługując się zaprojektowaną przez nas podwójną, składaną wizytówką zrobisz wrażenie na najbardziej zblazowanym handlowcu czy znudzonym obfitością ofert kliencie. Podwójna powierzchnia i łamanie dają Ci możliwość opracowania prezentacji Ciebie i Twojej firmy w skali, o której konkurencja może jeszcze nawet nie wie.

To tylko dwa z wielu przypadków, gdy udało nam się opracować dla klienta rozwiązanie daleko wybiegające poza standardową ofertę projektów i druku. Jesteśmy dumni z każdego z nich oraz z tego, że zawsze wymiernie przekładają się na wyniki biznesów, dla których mieliśmy przyjemność wykonać wyjątkową pracę.

Jeśli jesteś zainteresowany innymi naszymi oryginalnymi rozwiązaniami bądź pragniesz uczynić z Twojej firmy coś naprawdę wyjątkowego - posiadamy doświadczenie, wiedzę i umiejętności, które zapewne chętnie wykorzystasz. Skontaktuj się z nami, poczytaj nasze artykuły i dowiedz się, jak korzystnie odmienny i świeży może być dobry marketing! Odniesienie sukcesu bardzo rzadko polega na kopiowaniu innych. Zapraszamy!

 

dobre-broszury-projekt

 

Przykłady i wzory broszur reklamowych.

Wciąż pracujemy nad kompletną kolekcją najlepszych przykładów i wzorów broszur reklamowych na świecie. Do zobaczenia niebawem.

 

Darmowa oferta

- już za kilka chwil na Twojej skrzynce.

Napisz tu kilka słów o swoim projekcie:

Co otrzymam, bezpłatnie?

- Cennik usług,
- opis terminów i sposobu realizacji,
- gwarancję bezpieczeństwa i poufności,
- 100% bez spamu!

Prawa autorskie - Detektor Plagiatów | Logo i nazwa dla firmy | Mapa strony