Brandshop
Twoja firma jest już świetna!
Twoje projekty, też powinny takie być.

Sprawdź także: Nalepsze światowe przykłady i wzory folderów reklamowych dla firm.

 

Jak stworzyć dobre foldery reklamowe?

Oferowane przez nas foldery bywają idealnym medium mieszczącym się pod względem potencjału pomiędzy podstawową, pojedyńczą ulotką a obszerną, wielostronicową broszurą.

Duża, składana ulotka już przez sam swój format daje wiele nowych możliwości
- jako produkt nieco wyższej klasy robi też zupełnie inne wrażenie na klientach.

Oto parę złotych reguł, których warto przestrzegać przy planowaniu podobnej realizacji:

 

foldery-reklamowe

 

  • Sprzedawaj emocje. Gdy handlujesz kominkami, nie ma sensu drukowanie broszury rozstrząsającej wady i zalety takiego ogrzewania domu. Warto za to opowiedzieć klientom o wspaniałych zimowych wieczorach przy ogniu, o tym jak ciepło i miło im będzie rozpoczynać chłodne dni dzięki Twojemu produktowi. Gdy rynek staje się coraz większy, oferty upodobniają się a coraz większą rolę w sprzedaży zaczynają grać emocje. Wykorzystaj to!
  • Świetna treść: Jeśli nie wiesz co i jak napisać w artykule, aby zadziałało to na Twoich klientów, jak prawdziwy magnes, na początek przeczytaj porady od Owocnych. Jak napisać artykuł. Przy okazji możesz dowiedzieć się tam jak pisać bloga.
  • Wiarygodność - ludzie oczekują po Twojej firmie profesjonalnie drukowanych materiałów. Pomimo coraz większej powszechności internetu, ciągle te „namacalne” dowody Twej działalności są najbardziej sugestywne. Nie jest trudno zamówić sobie wizytówki i papier firmowy, aby zrobić dobre wrażenie na kliencie. Potrzebna jest jednak konsekwencja, aby wrażenie to utrwalić i zamienić na realne korzyści dla firmy. Jeśli posiadasz już logo oraz określone barwy firmowe, projektant winien uwzględnić to w swojej pracy. To samo dotyczyć powinno np. stosowanych krojów pisma bądź też innych stałych elementów budujących wizerunek Twojej firmy. Niekiedy reguły identyfikacji wizualnej przedsiębiorstwa bywają niezwykle szczegółowe i surowo przestrzegane. Nie musi być tak zawsze - jednak utrzymanie w miarę stałej stylistyki buduje atmosferę trwałości i zaufania pomiędzy Twoją firmą a klientami.

 

dobre-foldery-reklamowe

 

  • Oszczędzaj czas (klienta) - nie tylko dla samego oszczędzania. Twoi potencjalni klienci chętnie przyjmują materiały drukowane. Dają im one możliwość zapoznania się z Twoją ofertą w wolnym czasie. Bez włączonego komputera, telewizora, w domu po pracy, mogą dokładnie przeczytać, co im oferujesz i za ile. Większość osób ceni taką formę kontaktu o wiele bardziej niż kłopotliwe w percepcji strony www (to ograniczenie nie dotyczy zapewne współczesnej młodzieży) czy wymagającą zaangażowania rozmowę z telefonicznym konsultantem.
  • Stwórz folder, który sam chciał byś otrzymać. Innymi słowy, projektuj swoje materiały z punktu widzenia odbiorcy. Jaki tekst powinien pojawić się najpierw a które wiadomości mogą być ukryte wewnątrz folderu reklamowego? Niektóre na pewno mogą, inne za to powinny być zaakcentowane tak bardzo, jak tylko się da. Warto przemyśleć sobie hierarchię elementów folderów i zakomponować je zgodnie z przyjętą strategią. Wczuj się w potrzeby czytelnika - jakich informacji większość ludzi szuka najpierw? Powinni mieć je podane na tacy. Profesjonalnie zaprojektowana broszura powinna prowadzić odbiorcę poprzez poszczególne informacje zgodnie z jego oczekiwaniami, ale według Twego zamysłu. Celem jest poprowadzenie potencjalnego klienta drogą, na końcu której z przyjemnością złoży on zamówienie; Ty wówczas je z przyjemnością zrealizujesz. Inteligentne opracowanie broszury pozwala na uzyskanie zaskakująco korzystnych efektów. Czy wiedziałeś, że większość ludzi wybiera potrawy z góry bądź z dołu menu? Znając parę takich faktów, można samą kompozycją projektu zapewnić sobie bardzo atrakcyjny zwrot z marketingowych inwestycji.

 

foldery-reklamowe-design

 

  • Zachęć odbiorcę do lektury. Jeśli akurat nie będzie on należał do upartych czytelników, wszystko zależeć będzie od pierwszej strony broszury. Kiepsko przygotowany awers może szybko skazać Twój marketingowy plan na niepowodzenie. Nie popełniaj częstego błędu i nie przeładuj projektu technicznym żargonem zrozumiałym tylko dla Twojej konkurencji. Zamiast tego, chwytliwym hasłem zachęć odbiorcę do otwarcia ulotki; ciekawym układem nagłówków i komfortowym rozmieszczeniem tekstu spraw, by zechciał przeczytać Twoją ofertę. Zaproszenie na promocyjny pokaz, kupon konkursowy bądź też atrakcyjny rabat dla klientów z daną ulotką - to wszystko może znacząco zwiększyć reakcję na Twoją kampanię. Postaraj się! Nudne foldery idą do piekła/ dobre przynoszą Ci niebiańskie zyski.
  • Ulotka powinna być atrakcyjna - ale to nie wszystko. Jakkolwiek lektura Twojej broszury powinna być przyjemnością, musi ona również spełniać swoje informacyjne cele. Zbyt wiele wiadomości upchanych na niewielkiej powierzchni to błąd - jednak poświęcenie treści na ołtarzu formy i efekciarstwa również może okazać się nieszczęśliwą taktyką. Zasada prosta, lecz nie zawsze łatwa do zastosowania.

 

projekt-dobre-foldery

 

  • Zadbaj o „niewyrzucalność” ulotki - jeśli dodasz do projektu elementy, które zachowają ważność dłużej niż tylko czas trwania promocji, wiele osób może zatrzymać sobie Twoją broszurę po to, by móc zawsze skorzystać z zamieszczonych przez Ciebie informacji. Najlepiej, jeśli są one dosyć ogólne i uniwersalne. Prowadzisz salon kosmetyczny - opisz parę ciekawych sposobów pielęgnacji skóry; jeśli handlujesz karmą dla zwierząt, możesz opowiedzieć o profesjonalnym planowaniu diety swego pupila. Dodanie prostych instrukcji, mapek, paru porad od profesjonalistów może okazać się bardzo prostym sposobem na przedłużenie żywotności Twoich druków.
  • Nawiąż kontakt z odbiorcą. Rasowy mówca zawsze wybiera sobie twarz z tłumu, do której adresuje swoje przemówienie. Pozwala to mu nadać swoim wysiłkom bardziej osobisty charakter i zwiększyć wrażenie na publiczności; każdy wtedy czuje się, jakby to on był tą wybraną osobą. Spróbuj osiągnąć podobny efekt w swoim projekcie, adresując jego przekaz do konkretnej osoby. To nieważne, że ulotka zaistnieje w tysiącach egzemplarzy; każdy z nich czytany będzie przez jedną osobę, w danym momencie trzymającą ją w ręku. Projektujesz, drukujesz, mówisz i piszesz właśnie do niej. Taki sposób postępowania pozwala na osiągnięcie znacznie większej ilości odpowiedzi na Twoją kampanię.

 

projekt-foldery-reklamowe

 

  • Klient nie musi znać się na niczym. Nie zarzucaj odbiorców stertą fachowych informacji - nie pracują w Twojej firmie i nie musi ich obchodzić, dlaczego Twój produkt jest o 12,56% lepszy od pozostałych. Skoncentruj się na tym, jakie korzyści odniosą z tego, że rozpoczną współpracę akurat z Tobą. To Ty jesteś tu po to, by pomóc zrealizować potrzeby klientów a nie na odwrót. Oczywiście, nie bez obopólnej korzyści.
  • Zorganizuj swój projekt. Nawet jeśli klient rozpocznie zapoznawanie się z Twoją broszurą od ostatniej strony i będzie co chwila czytał inny jej fragment, nie powinien poczuć się zagubiony. Czytelnie podziel poszczególne działy i oznacz je w rzucający się w oczy sposób.

 

projekt-folder-reklamowy

 

  • Poproś o odpowiedź. Niezależnie od tego jak zaplanowałeś broszurę, zawsze powinna ona zawierać jakąś możliwość reakcji ze strony klienta. Czy będzie to numer na infolinię, czy odrywany kupon, który można wysłać pocztą - niekiedy same dane kontaktowe nie wystarczają, by namówić odbiorcę na bliższe zapoznanie się z Twoją ofertą. Zaprojektowanie łatwego i ustalonego z góry sposobu odpowiedzi na Twoją ofertę może znaczącą zwięszyć ich ilość.

 

Spektakularnie dobre!
Przykłady i wzory folderów reklamowych dla firm.

Prace nad naszą kolekcją wzorów i przykładów najlepszych światowych folderów reklamowych wciąż trwają. Zapraszamy za kilka dni.

 

Darmowa oferta

- już za kilka chwil na Twojej skrzynce.

Napisz tu kilka słów o swoim projekcie:

Co otrzymam, bezpłatnie?

- Cennik usług,
- opis terminów i sposobu realizacji,
- gwarancję bezpieczeństwa i poufności,
- 100% bez spamu!

Prawa autorskie - Detektor Plagiatów | Logo i nazwa dla firmy | Mapa strony