Brandshop
Twoja firma jest już świetna!
Twoje projekty, też powinny takie być.

W tej treści znajdziesz także wspaniałe przykłady i wzory notesów reklamowych.

 

Jak stworzyć dobre notesy firmowe?

Długopis, zestaw do wina, koszulka czy maskotka
- cokolwiek to będzie, taki drobiazg będzie zawsze atrakcyjnym
upominkiem, a każdy atrakcyjny upominek jest dobrą inwestycją.

 dobre-notesy-firmowe
Nie traktuj więc lekceważąco podobnej działalności - być może kubek z nazwą Twojej firmy przeżyje wszystkie Twoje pozostałe materiały marketingowe, wyrzucone przez - zawsze szukających nowości i wyjątkowych okazji - klientów. W ten sposób, noszona na szyi smycz na klucze może stać się Twoją najskuteczniejszą wizytówką, broszurą i żywym billboardem, popijającym kawę z kubka (z Twoim logo). Gadżety reklamowe kojarzą się najczęściej z nieużytecznymi drobiazgami, tysiącami breloków, otwieraczy czy zegarków walającymi się po działach marketingu w całej Polsce. Te drobiazgi mają jednak i mogą okazać się bardzo pożyteczne - również dla Ciebie.
notesy-firmowe-projekt
Jak zapewnić ten efekt? Warto rozważyć poniższe zagadnienia:

  • Dopasuj styl prezentu do profilu klienta. Produkcja brandowych gadżetów jest niezwykle rozwinięta - trudno już niemal znaleźć coś, na czym nie można by było umieścić firmowego logo. Rynek ten nie tylko się zwiększa, lecz i poszerza - oprócz mnogości niedrogich przedmiotów pojawia się coraz więcej upominków wyższej klasy. Daje Ci to ogromne możliwości działania i pozwala wpasować się z ofertą dokładnie w ten segment rynku, na którym planujesz ekspansję. Jeśli liczysz na klientów, którzy dysponują swobodnymi budżetami, zastanów się trzy razy, zanim dasz im „w prezencie” plastikowy długopis. Być może, gustowne - lecz nie ostentacyjne - wieczne pióro będzie tu bardziej na miejscu. Zastanów się dobrze, komu i co chcesz dać, oraz jaki masz w tym cel. Źle przeprowadzona, gadżetowa kampania na pewno nie odniesie spektakularnych efektów.Jesteś jednak na tej właśnie, a nie innej stronie, co dowodzi, że rozważnie planujesz swoją rynkową strategię. Dlaczego więc miało by się nie udać?
  • dobre-notesy-projekt
    Wyróżnij się pomysłem. Obfitość oferty firmowych gadżetów tworzy sytuację, w której niemal każdy posiada upominki wszystkich rodzajów; trudno jest zaskoczyć czymś odbiorcę, który ma już pięćdziesiąt identycznych kubków różniących się tylko nadrukiem oraz drugie tyle długopisów niebieskich i czarnych. Wyróżnić się w tej masie - oznacza zwyciężyć w walce o uwagę klienta. Uwaga klienta zaś, to wartość łatwo przykładalna na stan Twojego konta. Najprostszą drogą do tego jest „skorumpowanie” odbiorców wyjątkową wartością Twoich upominków; jest to jednak technika mało finezyjna i niezwykle ryzykowna – nikt bowiem nie jest zobowiązany odwdzięczać się firmie rozsyłającej nawet najwspanialsze i najdroższe gadżety.Może to być uznane za krępujące i nieeleganckie. Zdobycie wyjątkowej pozycji na rynku nie musi oznaczać wyjątkowych nakładów – gdy Twoim kapitałem stanie się kreatywność. Zdziałasz więcej i mniejszym kosztem, jeśli Twoje upominki będą wyjątkowe – a ściślej, wyjątkowo pomysłowe. Jeśli prowadzisz hurtownię spożywczą, możesz zamówić cukierki z logo Twojej firmy – dobrze skojarzy się to z działalnością przedsiębiorstwa i będzie znacznie sympatyczniejsze od brandowego stojaka na długopisy. Sprzedajesz ubezpieczenia? Nie ograniczaj się do ulotek i „logosmyczy” – być może dojdziesz do wniosku, że zakup partii parasoli w brandowej stylistyce będzie strzałem w dziesiątkę. Ochrona przed kaprysami przyrody, bezpieczeństwo – ten niedrogi artefakt niesie w sobie ogromny symboliczny ładunek, z którym może Ci być bardzo po drodze. To tylko dwa przykłady – nietrudno znaleźć by było ich znacznie więcej.To nie koszty kampanii są miarą jakości kampanii, lecz zysk, jaki ona przyniesie. Wykraczanie poza standardy typowych zachowań może więc pozwolić osiągnąć ponadstandardowe zyski.
  • dobre-notesy

Wzory i przykłady notesów firmowych.

Nasza kolekcja w której zobaczysz wzór doskonałych notesów nie jest jeszcze kompletna.

Zapraszamy za tydzień.

 

 

Darmowa oferta

- już za kilka chwil na Twojej skrzynce.

Napisz tu kilka słów o swoim projekcie:

Co otrzymam, bezpłatnie?

- Cennik usług,
- opis terminów i sposobu realizacji,
- gwarancję bezpieczeństwa i poufności,
- 100% bez spamu!

Prawa autorskie - Detektor Plagiatów | Logo i nazwa dla firmy | Mapa strony