Twoja firma jest już świetna!
Twoje projekty, też powinny takie być.

Uwaga: Na końcu tej treści znajdziesz także przykłady i wzory pocztówek reklamowych dla firm.

 

Jak stworzyć dobre pocztowki reklamowe?

pocztowki

 

Małe pocztówki reklamowe, duże rezultaty firmowe. Częstym i skutecznym sposobem zwiększania bazy klientów są kampanie wykorzystujące kupony zaadresowane zwrotnie, dzięki którym klienci mogą wprost wyrazić zainteresowanie jakimś produktem, wziąć udział w konkursie bądź w jakiejkolwiek innej sprawie i w innym celu osobiście skontaktować się z firmą. Jest to wartość trudna do przecenienia - każdy, kto zadał sobie wysiłek wrzucenia Twojego kuponu do skrzynki i wypełnienia w nim paru pól, jest klientem o wiele bardziej obiecującym niż anonimowa osoba czytająca bądź wyrzucająca Twoją ulotkę.


Spraw więc, by skorzystanie z Twojej oferty było łatwe i nieskomplikowane
- każda złotówka przeznaczona na reklamę zwróci się wtedy wielokrotnie.

 

pocztowki-reklamowe

 

Pocztówki reklamowe mogą znacząco zwiększyć ilość odpowiedzi na Twoją ofertą bądź też zmobilizować wiele osób do zapisania się na Twoją stronę. Choć podobno licznie wypadające z czasopism i magazynów kartki i kupony reklamowe denerwują odbiorców, Ci sami odbiorcy są na takie reklamy podani i często odpowiadają na zamieszczone w ten sposób oferty. Wskaźnik ten jest o wiele większy niż procent czytelników/odbiorców wyprowadzonych z równowagi. Tak więc, warto się nad tym zastanowić. Nawet akcja przeprowadzona na małą skalę potrafi zdziałać cuda.
Na przykład, pocztówkowego formatu kupony reklamujące subskrypcję danego magazynu potrafią zauważalnie zwiększyć ilość prenumeratorów w ciągu zaledwie paru miesięcy.

 

Kupony konkursowe, zawiadomienia o nowych promocjach, reklamy - jakkolwiek użyjesz kolorowych pocztówek, mają one wiele zalet stawiających je ponad wieloma innymi narzędziami kontaktu z klientem. Ich praktyczny rozmiar czyni je ekonomicznymi i łatwymi w zastosowaniu ( poczta, wkładki do gazet itp.).

 

projektowanie-pocztowek-reklamowych

 

Odbiorcy chętniej czytają pocztówkę/kartonik niż niezamawiany list zamknięty w kopercie. Gotowe do wysłania, zaadresowane pocztówki są łatwiejsze do wysłania i wypełnienia niż innego rodzaju kupony, karty pocztowe bądź inne media tego rodzaju. Gdy klient może odpowiedzieć na Twoją ofertę z łatwością, zrobi to chętniej.

 

projekt-pocztowki

 

Uwzględnij ten ciekawy nośnik w swojej kampanii
reklamowej na jeden bądź więcej z podanych poniżej sposobów:


  • Zaoferuj atrakcyjną prenumeratę swojego czasopisma
    - nie zapomnij o specjalnej promocji dla szczególnie lojalnych klientów

  • Formularz zamówienia

    - gdy klient dostanie nieomal gotowy do wysłania, wypełniony druk,
    wydanie pieniędzy na Twój produkt przyjdzie mu o wiele łatwiej.
  •  
  • Nowości z Twojej firmy - uatrakcyjniłeś ofertę, obniżyłeś ceny?
    Poinformuj o tym klientów za pomocą eleganckiej i ciekawie zaprojektowanej kartki!
  • ankiety - gdy chcesz dowiedzieć się czegoś o klientach, warto zaproponować im coś w zamian
  • kupony konkursowe - nie zmuszaj klientów do żmudnego wycinania skrawków opakowań, zrywania kapsli badź zbierania opakowań, które nie są im do niczego potrzebne ogłoszenia dla klientów.

 

Zwiększ efektywność tej techniki:

  • pocztówka powinna mieć z góry opłaconą wysyłkę (klient nie może być zmuszony do niczego więcej niż zaznaczenie paru pozycji na formularzu i wrzucenie kartki do skrzynki)
  • z tych samych co powyżej powodów, adres Twojej firmy powinien być już wcześniej nadrukowany na nośniku nie zapomnij o kolorze!
  • Mało co tak bardzo zwraca uwagę i świadczy o jakości projektu nie zmuszaj klienta do pisania własnych tekstów; daj mu parę pozycji do wyboru - zaznaczenie odpowiedniej krzyżykiem będzie dla niego o wiele wygodniejsze zaoferuj drobne upominki osobom, które zechciały odpowiedzieć na Twoją ofertę i wysłały wypełnioną kartkę; może być to jakiś ciekawy produkt bądź np. upust cenowy nie zapomnij o danych kontaktowych - im więcej dasz możliwości kontaktu ze sobą, tym łatwiej go nawiążesz jeśli pocztówka jest elementem większej kampanii, wspomnij o tym! Niech poszczególne używane przez Ciebie nośniki wspierają się nawzajem!

 

projekt-pocztowki-reklamowe

  • Jeśli oczekujesz po kliencie jakiegoś konkretnego działania,
    pomóż mu i poinstruuj dokładnie, co ma zrobić i jak.

    Umieszczenie wielkiego napisu "Wypełnij i wyślij" może wydawać się odrobinę naiwne,
    ale to działa. Nie zaniedbaj tego!

Najlepsze światowe przykłady
i wzory pocztówek reklamowych dla firm.

Wciąż tworzymy naszą spektakularną kolekcję kreatywnych wzorów pocztówek reklamowych.

Zapraszamy za kilka dni.

 

Darmowa oferta

- już za kilka chwil na Twojej skrzynce.

Napisz tu kilka słów o swoim projekcie:

Co otrzymam, bezpłatnie?

- Cennik usług,
- opis terminów i sposobu realizacji,
- gwarancję bezpieczeństwa i poufności,
- 100% bez spamu!

Prawa autorskie - Detektor Plagiatów | Logo i nazwa dla firmy | Mapa strony