Twoja firma jest już świetna!
Twoje projekty, też powinny takie być.

 Zobacz także: Najlepsze przykłady i wzory ulotek reklamowych na świecie.

 

Jak stworzyć dobre ulotki reklamowe?

Ulotki to narzędzie elastyczne, dotykalne
i pozwala na kontakt z klientem w jego wolnym czasie.

Unikalny projekt przełożony na ulotki reklamowe jest świetną drogą przekazania klientom wszystkich informacji których potrzebują, gdyż nie cierpią one na ograniczenia czasowe i rozmiarowe właściwe wielu innym mediom (bannery internetowe, 10-sekundowe reklamy w TV i tym podobne).


Marketing realizowany za pomocą materiałów drukowanych pozwala utrzymać kontakt z aktualnymi klientami, budować z nimi trwałe relacje oraz wzmacniać swą wiarygodność.
Oto parę idei, które przyświecają nam w naszej pracy:

 

ulotki-projekt

 

Świadome projektowanie

Oko w sposób naturalny selekcjonuje rejestrowany materiał; odbiorca Twojej ulotki najpierw spojrzy na zdjęcia, potem na główne hasła, rysunki bądź schematy; na samym końcu poświęci uwagę głównemu tekstowi. Warto o tym pamiętać projektując ulotkę. Musisz być pewny, że klient będzie w stanie odebrać główny przekaz Twojej ulotki rzucając tylko parę spojrzeń na projekt. Nie ukrywaj istotnych informacji w zbitym tekście na rewersie ulotki; wszystkie istotne informacje winne być zawarte w tych elementach, które są postrzegane pierwsze: zdjęciach, hasłach reklamowych, nagłówkach. Myśląc o swoim przyszłym projekcie, od razu zdecyduj, jaki miałby być jego format. Ulotka pojedyńcza, składana bądź nawet potrójna - różnice są większe niż tylko ilość miejsca do zadrukowania.

 

ulotka-projektowanie

 

Zwiększ efektywność dzięki zawartości

Twoje ulotki powinny komunikować zwięzłą, zrozumiałą treść w atrakcyjny, sugestywny sposób. To, co zawrzesz w projekcie zadecyduje o wpływie, jaki będzie on miał na Twoje wyniki finansowe. Postaraj się stworzyć listę prostych, zapadających w pamięć zdań. Klienci, którzy zrozumieją Twój biznes chętniej kupią coś od Ciebie, staraj się więc uniknąć języka zbyt skomplikowanego, technicznego bądź nadmiernie wystylizowanego. Zaakcentuj cechy, które sprawiają, że klienci wracają do Ciebie oraz co wyróżnia Cię na tle konkurencji. Powinny one znaleźć się na wyjątkowym miejscu w projekcie.

 

projektowanie-ulotek

 

Poznaj swoich klientów

Planując kampanię marketingową, w postaci ulotek, powinieneś wiedzieć, kto będzie jej odbiorcą. To zadecyduje o charakterze ulotki - a przynajmniej powinno. Zainteresuj się odbiorcami, którzy mogą wpłynąć na zwiększenie sprzedaży - sympatia innych nie zda Ci się na wiele. Nie zawsze muszą być to nowi klienci; adresowanie nowej oferty do stałych odbiorców dotychczasowej bywa najlepszym możliwym rozwiązaniem.

 

ulotki-reklamowe-projektowanie

 

Określ przeznaczenie

Broszury potrafią służyć rozmaitym celom; projektując ją warto to uwzględnić. Być może parę drobnych zmian wynikających z przeznaczenia Twoich druków okaże się właśnie tymi zmianami, których potrzebowałeś.

Materiały drukowane potrafią zaistnieć w różnych sytuacjach:

  • ulotki zostawiane klientowi po spotkaniu
  • ulotki umieszczane w punkcie sprzedaży
  • materiały odnoszące się do konkretnej potrzeby,
    pytań wyjątkowo często zadawanych przez klientów itp.
  • marketing pocztowy, czyli ulotki rozsyłane do skrzynek potencjalnych klientów
  • wspomaganie sprzedaży - uniwersalne materiały podobne do tych w pierwszej kategorii, stosowane w najróżniejszych celach

 

Przykłady i wzory ulotek reklamowych.
Projektów graficznych najwyższej próby.

dobre-ulotki-reklamowe

 

ulotki-reklamowe

 

Darmowa oferta

- już za kilka chwil na Twojej skrzynce.

Napisz tu kilka słów o swoim projekcie:

Co otrzymam, bezpłatnie?

- Cennik usług,
- opis terminów i sposobu realizacji,
- gwarancję bezpieczeństwa i poufności,
- 100% bez spamu!

Prawa autorskie - Detektor Plagiatów | Logo i nazwa dla firmy | Mapa strony