Brandshop
Twoja firma jest już świetna!
Twoje projekty, też powinny takie być.

W tym artykule znajdziesz także wspaniałe przykłady i wzory wizytówek

 

Jak zaprojektować dobre wizytówki firmowe?
Niby małe wizytówki, a tak spektakularne rezultaty!

Myślenie stereotypowe to wizytówka w postaci kartoniku o wymiarach 85x55mm, zadrukowanego z jednej lub z obu stron Twoimi danymi kontaktowymi i danymi firmy.

Prawie każdy tak właśnie myśli o wizytówce. Efektywny marketing musi wychodzić poza wszelkie schematy - dlatego mamy Ci do zaproponowania wizytówkę inną od wszystkich, które do tej pory widziałeś. Czas na myślenie niestandardowe!

 

wizytowki-projekt

 

Składana wizytówka łączy zalety tradycyjnego nośnika i kilkustronicowej broszury
- jest ona poręczna w przechowywaniu, co zapewnia jej długi żywot po wyprodukowaniu. Jednocześnie ilość informacji, którą jest w stanie przekazać przy tak małej powierzchni, jest zdumiewająca.

Złożona, nasza niezwykła wizytówka niewiele różni się od każdego innego druku tego typu, bez problemu mieszcząc się w standardowym wizytowniku. Po wzięciu jej do ręki nagle rozkłada się - oferując w sumie sześć niedużych stron, na których możesz umieścić wszystko, co uznasz dla interesujące dla Klientów oraz korzystne z Twojego punktu widzenia. Nieczęsto będziesz miał okazję nawiązać tak trwały kontakt z potencjalnym Klientem - nawet jeśli nie skorzysta z Twoich usług natychmiast, oryginalna wizytówka może przypomnieć mu o Tobie i Twojej firmie nawet po wielu miesiącach. Z wszystkich materiałów marketingowych, wizytówki przechowywane są najczęściej - większość ludzi wychodzi z założenia, że nigdy nie wiadomo, kiedy mogą się przydać. Stwarza to szansę, którą szkoda by było zmarnować. Po wielu miesiącach żaden Klient nie będzie jednak już pamiętał dokładnie, w jakich okolicznościach otrzymał Twoją składaną wizytówkę - stanie się ona wszystkim, co będzie wiedział na Twój temat. Niech Twoja firma wyróżni się na tle dziesiątek innych, niech Twoją wizytówkę Klient wyciągnie pierwszą!

Czego tak naprawdę oczekujesz po wizytówce?
Masz zapewne nadzieję, że potencjalny Klient nie wyrzuci jej zbyt szybko i skorzysta z informacji w niej zawartych w odpowiednim czasie. Wizytówka powinna utrwalać pozytywny wizerunek Twojej firmy, umożliwiać łatwy i szybki kontakt z Twoją firmą (ważne jest, by istniało kilka alternatywnych dróg - sam numer telefonu bądź sam adres e-mail może nie wystarczyć). Istotne jest też, by była ona łatwa do przechowywania i do odnalezienia nawet po dłuższym czasie.


Broszura zapewnia większość z tych zalet, dodając do nich obfitość informacji, jakie może komunikować Klientom, głębsze zapoznanie Klienta z firmą i jej ofertą oraz zachętę do szybkiego zainteresowania się reklamowanymi produktami (mogą być to promocje, ograniczone czasowo konkursy bądź inne formy zachęcenia Klientów do działania).

Nowy sposób myślenia, który chcielibyśmy tu przedstawić łączy to co najlepsze w tych dwóch dosyć odmiennych nośnikach. Broszura wielkości wizytówki, wizytówka składana z trzech małych arkuszy - jakkolwiek to nazwiesz i wyobrazisz sobie, jest to bez wątpienia świetny pomysł na promocję swojej firmy i zainteresowanie bardzo wielu ludzi jej ofertą. Składana wizytówka posiada zalety trójstronnej broszury oraz klasycznej wizytówki - nie dziedzicząc ich wad.

 

wizytowki-projektowanie

 

Jak w pełni wykorzystać marketingowe możliwości takiego materiału?

Aby odpowiednio skonstruować taką wizytówkę-ulotkę,
warto podzielić sobie jej przestrzeń w myślach i planować treść
pod kątem konkretnego miejsca ulotki.


Przestrzeń bowiem przestrzeni nierówna - atrakcyjne hasło reklamowe bądź ciekawa promocja nie będą tak samo skuteczne, gdy umieści się je na pierwszej stronie bądź ukryje gdzieś wewnątrz broszurki. Narysuj sobie poglądowy schemat swojej ulotki/wizytówki i zastanów się - gdzie chciałbyś umieścić dane kontaktowe? Jak wiele miejsca chcesz poświęcić na zdjęcia, a jak dużo umieścić tekstu? A może warto powtórzyć zachętę do skorzystania z promocji w kilku miejscach? W przypadku tej realizacji należy pamiętać, by ta część druku, która tworzy wizytówkę pozostała nią - do naszej swobodnej dyspozycji pozostają więc pozostałe cztery strony tej specyficznej broszurki. Wyobraź sobie otwierającego ją Klienta - co zobaczy najpierw? Co zobaczy na końcu? Postaraj się tak zaprojektować układ Twojej nowej wizytówki, by jej odbiór był przyjemnością oraz by przebiegał tak, jak Ty tego chcesz.

 

Przykłady projektów wizytówek firmowych.

 

Pierwsza strona pod każdym względem ma podstawowe znaczenie
i warto poświęcić jej najwięcej uwagi.

To ona będzie pierwsza świadczyć o poziomie Twojej firmy - lepiej więc by była bardzo dobra niż nijaka bądź po prostu kiepska. Dobrym sposobem zaciekawienia odbiorcy jest zadanie intrygującego pytania, na które znaleźć może odpowiedź na dalszych stronach.

 

Dobre przykłady i wzory wizytówek.

projektowanie-wizytowek

 

wizytowka-projekt

 

Darmowa oferta

- już za kilka chwil na Twojej skrzynce.

Napisz tu kilka słów o swoim projekcie:

Co otrzymam, bezpłatnie?

- Cennik usług,
- opis terminów i sposobu realizacji,
- gwarancję bezpieczeństwa i poufności,
- 100% bez spamu!

Prawa autorskie - Detektor Plagiatów | Logo i nazwa dla firmy | Mapa strony