Brandshop
Twoja firma jest już świetna!
Twoje projekty, też powinny takie być.

Poznaj także przykłady teczki firmowej i wzór teczki ofertowej.


Jak zaprojektować dobre teczki ofertowe?

Być może, nie masz w tej chwili pod ręką wielu broszur; jest całkiem prawdopodobne, że na biurku, przy którym siedzisz, wcale nie leży góra lśniących katalogów.

Istnienia wielokilogramowej sterty ulotek pod Twoimi stopami nawet nie próbujemy podejrzewać. Mimo tych wszystkich nieprawdopodobieństw, jesteśmy gotowi założyć się, że gdzieś w Twoim bezpośrednim otoczeniu znajduje się jedna, dwie, trzy teczki wypełnione dokumentami, starymi fakturami, wydrukowanymi zdjęciami i zapiskami wszelkiego rodzaju. Pozwól, że wyjaśnimy, do czego zmierzamy.

 

teczka-ofertowa

To nie przypadek, że tak często spotykasz różne teczki firmowe
– jak na materiał marketingowy, są wyjątkowo praktyczne i użyteczne nawet przez długi czas. Dlatego właśnie warto zaangażować się w zamówienie teczek, z których mógłbyś być zadowolony przez cały czas ich użytkowania – i które spełniały by swoje promocyjne działania również tydzień, miesiąc, rok po ich wyprodukowaniu. Które z takich działań będą najbardziej skuteczne?

  • Wyjątkowa trwałość teczek ofertowych sprawia,
    że świetnie nadaje się ona do niektórych form promocji, słabiej za to do innych.
    Gdy planujemy bowiem intensywną, lecz ograniczoną w czasie kampanię, użyte środki również powinny być takie. Rzucające się oczy ulotki, ogłoszenia w prasie - to formy reklamy, które trwałość poświęcają na rzecz intensywności. Potrafią wywołać wielki odzew, ale są szybko zapominane. Zupełnie inaczej jest w przypadku teczki - tutaj cykl życiowy jest znacznie dłuższy, mniejsze są za to możliwości promocji własnej marki. Należy więc myśleć o teczkach jako o swego rodzaju fundamencie, trwałym i dającym oparcie wilu innym formom reklamy, spektakularnym i krótkotrwałym jak fajerwerki – widoczne przez wszystkich i robiące wrażenie, lecz tylko na krótko.  

 

projekt-teczki-ofertowej

 

  • Te wszystkie przemyślenia powinny mieć swoje konsekwencje w planowaniu projektu teczki:
  • Umieść w nim treści, które nie zdezaktualizują się zbyt szybko - tylko wtedy w pełni wykorzystasz żywotność tego materiału. O ile nie zmieniasz zbyt często numerów telefonów, adresów stron www czy lokalizacji biur, umiejętnie zaprojektowana teczka może przyciągnąć uwagę klienta długo po to tym, gdy już zapomnisz, kiedy i komu je rozdawałeś. Twoja teczka będzie wtedy walczyć o nowych klientów – o powodzeniu zadecydować może każdy szczegół jej wyglądu, jakości druku, tekstów na niej umieszczonych.Czy trzeba tłumaczyć, jak istotne jest traktować te szczegóły z uwagą?
  • Wzorowe działanie teczki w perspektywie długofalowej oznacza jednocześnie, że na ogół nie sprawdzi się ona jako narzędzie spektakularnych działań, nastawionych na szybkie i wymierne rezultaty.

    Nie używaj teczki jak wielkiej ulotki – jeśli myślisz o dwutygodniowej akcji promocyjnej, akurat na teczce taka informacja nie powinna się znaleźć. Klienci, którzy znajdą teczkę po dwóch miesiącach, mogą zadzwonić i poczuć się zawiedzeni gdy okaże się, że promocja już dawno minęła.

  • Ten sposób jest skuteczny nie tylko w przypadku teczek, ale w ich przypadku doskonale wpasowywuje się i wykorzystuje ich specyficzne cechy. Oprócz swoich danych i krótkich, odpowiednio dobranych tekstów, umieść w projekcie trochę przydatnych informacji, niekoniecznie związanych z promocją Twojej firmy. Może to być jakaś mapka, kilka technicznych porad dla ludzi zainteresowanych Twoją branżą, a może po prostu jakaś ciekawa historia przedstawiająca sposób działania i unikalne zalety Twojej firmy. Sposobów na przyciągnięcie uwagi jest dużo – gdy na teczce znajdzie się coś więcej niż Twoje dane kontaktowe, coś, co nie dotyczy ściśle promocji twoich usług – efekty mogą być zaskakująco dobre.

 

Dobre przykłady teczek firmowych i wzory teczek ofertowych.

teczka-ofertowa-projekt

 

projekt-teczki-firmowej

 

teczka-firmowa-projekt

 

Darmowa oferta

- już za kilka chwil na Twojej skrzynce.

Napisz tu kilka słów o swoim projekcie:

Co otrzymam, bezpłatnie?

- Cennik usług,
- opis terminów i sposobu realizacji,
- gwarancję bezpieczeństwa i poufności,
- 100% bez spamu!

Prawa autorskie - Detektor Plagiatów | Logo i nazwa dla firmy | Mapa strony