Brandshop
Twoja firma jest już świetna!
Twoje projekty, też powinny takie być.

 

W kolejnym artykule znajdziesz także dobre wzory wizytówek.

 

Jedno z najatrakcyjniejszych finansowo i najpowszechniejszych narzędzi Twojego marketingowego arsenału, wizytówki są oszczędnym sposobem na wypromowanie Ciebie i Twojej firmy.


Opracowaliśmy parę informacji na temat wizytówek - uruchamiając poniższe linki możesz dowiedzieć się więcej o tym, jak najbardziej efektywnie posługiwać się tym narzędziem, aby zdobyć nowych klientów oraz osiągnąć planowany dochód. Odwiedź tę stronę jeszcze - postaramy się umieszczać tu nowe, przydatne informacje. Mamy nadzieję, że będą one dla Ciebie atrakcyjne i pożyteczne.

 

projekt-wizytowek

 

Historia wizytówek

Używasz wizytówek codziennie, ile jednak wiesz o ich przeszłości i rozwoju? W tym artykule omówimy pokrótce te zagadnienia, pierwsze przykłady, ewolucję oraz ciekawe sposoby zastosowań tego dosyć powszechnego medium.

 

Wizytówki wyewoluowały z tradycyjnych kart wizytowych, używanych przez arystokratów w celach prezentacyjnych i identyfikacyjnych. Po raz pierwszy pojawiły się w XV wieku, szybko stały się jednak niezbędnym, stałym elementem dworskiej etykiety. W wejściowym holu typowej rezydencji umieszczony był zasobnik na karty, które zostawiali tam goście; w XIX wieku nie do pomyślenia było już, by dobrze urodzona osoba nie posiadała zestawu wizytowych kart na podorędziu.

 

W XVII wieku w Londynie upowszechniły się karty handlowe - służyły jako reklama danego rzemieśnika czy kupca, najczęściej zawierała mapkę (nie było wtedy systemu adresów) i parę danych określających ofertę. Wraz z rozwojem techniki stawały się one coraz bogatsze w kolor, detale i inne przyciągające wzrok elementy. Obecnie karty takie stały się cenionym obiektem kolekcjonerskim. Dotyczy zarówno to kart dawnych jak i tych współczesnych (publikowane są serie np. z graczami baseballa itp.).

 

Karty wizytowe służyły szlachcie, ich handlowe krewne - głównie przedsiębiorstwom najróżniejszego formatu i typu. Pojawienie się wizytówki takiej jaką my znamy wypełniło lukę; powstał produkt dla pojedyńczych przedsiębiorców, agentów i przedstawicieli, którzy budowali osobistą relację z klientami. Początkowo bardzo proste (adres, nazwisko, niekiedy telefon), wraz z rozwojem poligrafii stawały się coraz bardziej rozbudowane i atrakcyjne. Niektórzy oceniają je jako medium dosyć tradycyjne, jednak tradycja ta wydaje się być jednak ciągle skuteczna i funkcjonalna.

 

historia-projektowanie-wizytowki

 

Uwzględnienie paru drobnych kwestii

pozwoli Ci tę efektywność jeszcze zwiększyć:

  • Gdy dajesz wizytówkę, proś rozmówcę o jego kartę; poczuje się on doceniony, jeśli nie schowasz jej szybko do kieszeni, lecz dokładnie przestudiujesz, przeczytasz jego nazwisko. Dla własnej wygody i pamięci warto niekiedy zapisać sobie parę istotnych uwag co do osoby, z którą nawiązałeś kontakt; po parodniowej konferencji łatwo Ci będzie pomylić nowe kontakty ze sobą
  • Zawsze miej wizytówki przy sobie.
    Nigdy nie wiadomo, kiedy mogą się przydać. Na ogół przydają się właśnie wtedy, gdy zostawiłeś je w innej marynarce. Nie dopuść do tego!
  • Umieść na wizytówce chwytliwy slogan - nie zadziała on w każdym przypadku, raczej jednak nie zaszkodzi. Wizytówki należą do najpowszechniejszych materiałów marketingowych, warto ją zatrudnić do zadań zanczniejszych niż tylko informowanie o Twoich danych kontaktowych.
 

Darmowa oferta

- już za kilka chwil na Twojej skrzynce.

Napisz tu kilka słów o swoim projekcie:

Co otrzymam, bezpłatnie?

- Cennik usług,
- opis terminów i sposobu realizacji,
- gwarancję bezpieczeństwa i poufności,
- 100% bez spamu!

Prawa autorskie - Detektor Plagiatów | Logo i nazwa dla firmy | Mapa strony