Brandshop
Twoja firma jest już świetna!
Twoje projekty, też powinny takie być.

Jak zaprojektować zawieszki reklamowe?
Wzory i przykłady projektu zawieszki cenowej.

zawieszki-reklamowe

Niewielkie kartoniki przytwierdzane do produktu potrafią wiele powiedzieć i pomóc klientowi w podjęciu korzystnej dla Ciebie decyzji. Dzięki nim możesz skojarzyć odpowiednie informacje bezpośrednio z produktem dzięki fizycznemu ich połączeniu. Niewielka, elegancka zawieszka może informować o cechach produktu, atrakcyjnej promocji bądź spełniać rolę nośnika identyfikacji. Można ich użyć na przykład jako kuponów konkursowych dołączanych do produktu - zastosowanie zależy tylko od Twojej kreatywności.

Nie muszą one spełniać jedynie funkcji użytkowej; świetnie nadają się do uatrakcyjnienia produktu, nadania mu ekskluzywnego posmaku, dodania wartości do już atrakcyjnego produktu.

Pierwsze wrażenie bywa najważniejsze - a w wywieraniu pierwszego wrażenia istotną rolę odgrywają nawet najdrobniejsze szczegóły. Niewielka etykietka dołączona do produktu bywa takim szczegółem, decydującym o zwiększeniu sprzedaży.

Nad czym warto zastanowić się, projektując taki produkt?

zawieszki-cenowe

  • Bądź konsekwentny - utrzymaj swoje zawieszki w oficjalnej stylistyce firmy. Logo, firmowe kolory - drobne elementy sprawią, że projekt nie będzie wyglądał, jakby zawisł na Twoim produkcie przypadkowo. Mało co tak utwierdza klienta w przekonaniu o solidności firmy, jak konsekwencja.
  • Zachowaj prostotę - ma to szczególnie duże znaczenie przy tak niewielkich rozmiarowo nośnikach. Ostatnią rzeczą, jaką byś pragnął jest przeładowanie projektu treścią i uczynienie go nieczytelnym. Zdecyduj się na 2-3 kolory i pilnuj wybranej tonacji. Używanie więcej niż dwóch czcionek w jednym projekcie również nie jest dobrym wyborem - należy również pilnować aby nie przekroczyć rozmiaru 7 punktów. Ludzie przyzwyczajeni są do czytania pisma wielkości 9-10; mniejsze stopnie pisma mogą ich zniechęcić do lektury.
  • Wyróżnij się - ale na korzyść! Zawartość etykiety powinna korespondować z reklamowanym produktem. Powinny zwracać uwagę, lecz nie mogą odstręczać ani szokować. Spektakularność - lecz nie za każdą cenę.
  • Nie zapomnij o otworze - etykieta często posiada otwór, który służy jej zamocowaniu. Musisz pamiętać o tym, projektując nośnik oraz rozmieszczając teksty. Nie trzeba chyba mówić, jakim błędem jestZ obcięcie części głównego hasła, uszkodzenie danych kontaktowych bądź wykonanie otworu na twarzy postaci ze zdjęcia.

Małe, doczepiane zawieszki świetnie sprawdzają się w sklepach odzieżowych, pralniach - można jednak znaleźć dla nich wiele innych zastosowań. Są świetnym sposobem na zwiększenie rozpoznawalności marki oraz zwiększenie poczucia prestiżu.

zawieszki-cenowe-reklamowe

 

Darmowa oferta

- już za kilka chwil na Twojej skrzynce.

Napisz tu kilka słów o swoim projekcie:

Co otrzymam, bezpłatnie?

- Cennik usług,
- opis terminów i sposobu realizacji,
- gwarancję bezpieczeństwa i poufności,
- 100% bez spamu!

Prawa autorskie - Detektor Plagiatów | Logo i nazwa dla firmy | Mapa strony