Brandshop
Twoja firma jest już świetna!
Twoje projekty, też powinny takie być.

Logo abstrakcyjne

logo-abstrakcyjne

Najistotniejsze cechy abstrakcyjnych wzorów logo.
Podstawowe problemy każdej firmy są do siebie podobne. Ich właściciele muszą brać pod uwagę to, jak są postrzegani przez klientów, opinię publiczną, potencjalnych klientów i konkurencję. Tę percepcję kształtują materiały marketingowe. Należą do nich wizytówki, broszury promocyjne, a nawet reklamy emitowane w radio czy telewizji. Ważne, by logo, które kreuje obraz firmy cechowały styl, elegancja i duży wpływ na odbiorców.
 

 

abstrakcyjne-logo-projektowanie


Wybierając wzór logotypu należy wziąć pod uwagę wiele czynników; logo firmy i odbiorcy docelowi znajdują się wysoko na tej liście. Do elementów projektu znaku firmowego zalicza się elementy abstrakcyjne, krój czcionki, kolorystykę i ilustrację. Abstrakcyjne wzory logotypów są dobre, jednak zbyt abstrakcyjne symbole nie sprawdzają się dobrze w biznesie. Oglądający mogą nie skojarzyć firmy z jej usługami, jeśli logo jest zbyt abstrakcyjne. Proste, abstrakcyjne logotypy są atrakcyjne i promują atrybuty i styl branży.

Abstrakcyjne logo musi być jednocześnie proste i skomplikowane. Prostota wzoru logo sprawia, że łatwo je odtworzyć, a jego skomplikowana strona sprawia, że klienci łatwo je rozpoznają. Obmyślając wzór logo należy wykorzystać ograniczoną ilość kolorów, unikać mętnych kolorów i rozważyć użycie kontrastów.

 

logo-abstrakcyjne-projekt


Dlaczego potrzebujemy abstrakcyjnego logo.
Konsumenci szybciej odróżniają logo abstrakcyjne od innych rodzajów znaków graficznych, co sprawia, że jest łatwiejsze w identyfikacji na rynku. Abstrakcyjne logotypy wymagają mniejszego „uzależnienia” klientów w celu uzyskania identyfikacji. Badania dowodzą, że średnia liczba utrwaleń logo była niższa w przypadku abstrakcyjnych znaków graficznych w porównaniu z pozostałymi dwoma typami (tj. opisowym i sugestywnym). Nawet jeśli klient zobaczy opakowanie mniejszą ilość razy, rozpozna markę łatwiej, jeśli na opakowaniu znajduje się abstrakcyjne logo.

 

abstrakcyjne-logo-firmowe


Znane przykłady abstrakcyjnych logotypów
Znane marki, jak Adidas i Nike wykorzystują do promocji logotypy abstrakcyjne. Ich klienci rozpoznają markę na pierwszy rzut oka. To nie przypadek, że tak wiele branż wykorzystuje symbole będące abstrakcyjnym przedstawieniem nazwy lub rodzaju firmy zawartych w prostym kształcie. Skojarzenia abstrakcyjne mają lepszy wpływ niż te obrazkowe.


Rozmiar abstrakcyjnego znaku firmowego musi być możliwy do zmienienia, by mógł spełnić wymagania promocyjne danej firmy. Abstrakcyjne logo musi wyglądać równie dobrze na wizytówkach, broszurach jak i na boku autobusu. Skomplikowane logo abstrakcyjne trudno jest powiększyć lub zmniejszyć.

 

logo-abstrakcyjne-projektowanie

 

Darmowa oferta

- już za kilka chwil na Twojej skrzynce.

Napisz tu kilka słów o swoim projekcie:

Co otrzymam, bezpłatnie?

- Cennik usług,
- opis terminów i sposobu realizacji,
- gwarancję bezpieczeństwa i poufności,
- 100% bez spamu!

Prawa autorskie - Detektor Plagiatów | Logo i nazwa dla firmy | Mapa strony